aku PMS with this loser song...haha

Warning: please don't read if you're a fan of Orianthi.
If you don't know who she is, its probably okay to continue.


clicking on links led to the above video, a song that I heard while I was 'lepakking' at fizi's room last night.

"Loser gila lagu ni," I said.
fizi asked why.

"Dia dah ada balak baru kan. Pastu balak baru tu macam bagus, layan dia semua. Puji-puji. Tapi lepas tu dia p nyanyi camtu, p cakap kt balak lama dia, 'According to you, I'm stupid, I'm' etc, etc. Takyah la nak buat camtu. Kira nampak la dia tak over lagi dengan balak lama dia. Pastu pi kata-kata plak, nak bagi balak lama dia rasa guilty coz xnakkan dia? Gila Loser."

Haha, emo dak?
After that I went home and woke up this evening feeling sick. (padan muka, demam)



Anyway, I had almost forgotten I said that, until I watched the video clip just now.
Why does the video is shown from a guitar point of view?
Oh, I get it. She's a super guitarist, widely acknowledge for her performance.
But then again, why the view from a guitar? Nak tunjuk terre main gitar?
Takde kaitan pon dengan lagu
Gila lah.....


Emo..haha

8 otak kusut masai serabai:

LovelyMe berkata...

hahaha..
dulu mase mule2 kluar lgu nie..aku mint gak..cam best jer..

tapi tue dulu laa..
skang dah mympah gile sebab lagu tue aku buat alarm tuk bgun tido..

hahaha~

AkU berkata...

Aku...hmmmm..
suke..dlu la..but now..
hmm..
sedang2 saja..

lumut berkata...

emo je ni nape?
demam?
pi makan ubat...
jgn nakal2...
cubit kau nanti.haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hahaha~

sign2 nak monopos~

tak memasa l je aku~

hahaha~

farapink berkata...

yang gitar tu..sbb die nak tunjok lesson skali kot.. maksodnye, dua dalam satu a.. tu pasal bwat cam tu~ haha.. cube try, tgk buleh x blaja men gitar gne lagu nih~!! haha~

farapink berkata...

yang gitar tu..sbb die nak tunjok lesson skali kot.. maksodnye, dua dalam satu a.. tu pasal bwat cam tu~ haha.. cube try, tgk buleh x blaja men gitar gne lagu nih~!! haha~

Tanpa Nama berkata...

wei.. your doc is here!

Seroja Jingga berkata...

chot akak pon ala ala demam ni..huk huk!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................