..........


Sejak kebelakangan ini, aku kekurangan idea untuk diadaptasikan ke dalam blog ini... bukan tiada cerita, cuma aku rasakan tiada yang menarik untuk dijadikan bahan penulisan... segalanya seakan2 sama, tiada yang luarbiasa, tiada yang boleh dijadikan sebagai bahan istimewa sebagai terjemahan jiwa...


mungkin, aku perlu warnakan kehidupan harian aku dengan pelbagai warna-warna pelangi...






aku perlu lakukan sesuatu supaya hidup tidak terasa semakin membosankan... aku perlu perisa baru dalam memberikan rasa dalam kehidupan aku... aku perlukan enjin baru untuk menggerakkan aku ke satu had laju yang lebih mencabar... aku perlukan sayap untuk terbang ke awanan yang tidak pernah aku capai... Ya! aku perlukan sesuatu yang baru yang mampu menghidupkan jiwa aku...



mungkin juga aku perlukan KAMU...





p/s: ini adalah gambar aku yang terbaru...aku bekerja part time as ultraman bg cari duit pocket lebeh...

10 otak kusut masai serabai:

yusuf mujahidin ™ berkata...

Salam

cni ade resakse..sila setelkn! haha
idup move on bro

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

ha ha ha~

dah ajdi otromen dah~

Razman berkata...

ko tipu kan? sbnrnye ko jadi unlce mcdonald tu..aku tgk mcm ko je yg hidung merah tu..

Tanpa Nama berkata...

haha. this is funny :P

AkU berkata...

maen paintball yok..kasi baju ko "berwarna-warna"..lebam barang 2...hehhee..

ikanbilis berkata...

nak jadi assistant gakkk

syazwansamar berkata...

help2.raksasa kebosanan mengganggu gugat kesejahteraan dan keharmonian bumi.

Afzainizam berkata...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Selamatkan Palestin.. Tanggungjawab Yang Wajib Ditunaikan ... Selamatkan Gaza!
Ratusan ribu rakyat Palestin berada di ambang kebuluran..

Misi KeAmanan dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

aku datang kembali... eeehhh ade atromen taro ke tu... aku zaman kecik -kecik dulu-dulu puas tengok citer tu

Ayie berkata...

Wahhh cantik betul warna-warna pen yang kamu ambil itu..

btw salam perkenalan dari BLOG A-Y-I-E

iyllienaz berkata...

haha..part time jadi ultraman..part time jadi raksasa la best sket..

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................