#229 meluat

(lacoste polo shirt)

ok...rasanya dah lama aku tak memaki orang dalam blog aku ni kan? lately ni all my entries are about being bored me... just plain chot. tapi harini aku rasa cam nak memaki orang :) (wahhh...gerunnye)

ok this is the story, aku rasa semua manusia yang tau main intenet ni mesti ada facebook account kan? yelah, mak aku yang dulunya buta IT pon dah ada account FB ni, lagi lah orang lain...bukan takat my mum jek, my granny pon ada tau! jangan memain penangan FB ni! aku rasa, tok penghulu kampung boyan orang asli pon dah ada account FB ni, maybe dia lagi advance...pakai twitter and ber tweet ngan najib bertanyekan jenis hairspray apa yang si bininya guna coz rambut tetap maintain camtu je walaupun tsunami melanda. ok...cam dah lari tajuk ke politik plakkan? erm...abaikan!

ok, nak dijadikan cerita...yang aku MELUAT nak muntah hijau ni...about manusia yang ada FB account ni....OK, aku tau kau ada FB account, and ko upload pic ko pi shopping sana sini...and perlu ke anda meng'tag' aku dalam sume gambar kau tu? kalau satu xpe gak... ni hampir sume pic kau kat dalam ni... yang xde kena mengena ngan hidup aku mahupon ngan sistem libido aku time aku layan blue atau nyanyi lagu wonder girls, nobody tu....ok, lari tajuk lagi...abaikan!

dah jenuh aku nak remove tag satu-satu kat pic ko....hampeh tol! ni takat ko shopping kat Zara and Topshop, ko nak tag semua manusia yang kat dalam friendlist ko supaya diorang sume tau yang kau baru beli sehelai baju jenama TopMan shirt yang berharga RM69.90 and buy 1 free 1 tu...tolong lah!!! pastu buat semak kat notification aku sampai 52391933468 new notifications! underwear CK lagi mahal kot harga dia...tp ada aku tag ko kat gambar underwear aku? takdekan?

adoiyai!!

apa dah jadik kat dunia ni? yang lagi mengkonfiuskan aku....ada plak tu yang siap tulis..."Wah, baju baru Topman, kagumnya...saya nak!!!" and ada plak mangkuk yang tulis..."Saya juga"! Aduh, bertambah panjang bulu lutut aku membaca! damn!! Lainlah kalau ko pi pavilion tu ko beli sehelai baju Lacoste yang polo shirt bangang dia berharga minimum RM900 tu ke, atau ko beli satu kedai TopShop atau macpro yang harga RM12K tu ke...baru la berlendir aku nak tengok and comment! jahanam la kalau semua orang perangai camni!

haish!

tu jek nak merapu and nk bgtau underwear aku jenama CK...hahaha bye :)

16 otak kusut masai serabai:

myQza berkata...

serius! aku tak tahu pun macam mana nak guna tag dan macam mana nak padam! :)

chotz berkata...

hahaha....the worst part is, bila org tu tag manusia kat pic dia seramai 18juta orang, and kita kena cari satu-satu nama sampai setengah juta kali coz tak jumpe nama kita for remove tag! damn!!!

hans berkata...

hahaha
macam2
kadang2 bosan bila kena tag
macam ko cakap
susah nak cari nama kita nak removed
ramai sangat
oit chot
kalau sudi add lah fb aku yer
p/s : jgn maki2..sabar2

chotz berkata...

hahah...paham pon maksud aku tu!
anyway...aku jarang gila online Fb la coz dalam tu mak, ayah, adik kakak abang nenek sume ada...xleh jahat! hahah...ok aku akan add hang kalau aku jupe hang :)

Tanpa Nama berkata...

ohh aku lg menyampah bile die cam-whore sendiri.. then tag aku.. motif ? gile attention seeker wei mereka ni.. upload pic bru lepas shopping pon sudah membuatkan aku menyampah..

Tanpa Nama berkata...

Chotz, ikut la cara LH. Buat kemaskini friendlist, buang je mana yg gila capub/gila friendslist/gila-biol/segala jenis gila la. So, nanti yg update kt Home tu semua kawan-kawan, sejuk sikit mata memandang kan. :)

Unknown berkata...

betul2.. pastu yg komen nyer tu 1000000 org.. lagi lar bnyk gila babeng notification bangang tu.. ahhh!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hahaha~

ada mom, dad, granny semua?
bagi ID, aku add dorang~

wakakaka~

er, underwear CK ke?
kenapa cam sama?
LOL!

aku pun sama geram~
T____T
grrrrr~~

Unknown berkata...

aku pn xsuke tag kat benda2 yang xde kaitan dgn aku....huhuhu

chotz berkata...

zara: bukan ke hang dah dalam friendlist aku ke...nak add mak aku sume...diorg de kat profile info aku tu :) hahaha...gua bangga depa ada FB, so xde la aku gatai sangat kat FB tu! kahkahkah

hans berkata...

haha
ko pergi dkt blog aku mesti ko jumpa fb aku punya
wah,satu family ada fb
gila lah best
huhu

yoe berkata...

wei chotz.... betul dowhh!!! aku pon setuju ngan ko!! kdg2 penat gak nak mengremovekan semua tag2 yg ada nama aku, sbb dlm tu xde pon aku.... dan buat semak notification je....susah payah aku click notification, ingatkan ade kwn2 komen kt page aku ke... ini sekali nya... komen2 yg x berkaitan di foto2 ituuuu!! arghhh!!!!

yoe berkata...

by the way... aku pon suka underwear CK, lagi2 yg kaler putih n dia punye waist band tu kaler merah walopon skang tgh x pakai!! jd rambo jap! raw!!!

~~ owhhhh aku dah lari topikkk!!!! ngok ngek di hari jumaat!!! chow chin chowwww!!!

AkU berkata...

Owh..aku benci orang yang suke sgt meraban..gila la..bende simple je..nitofication dari mereke2 nih leh sampai ratus kot xsampai sehari..watta...!!

ikanbilis berkata...

saya terasa.. dulu2 ada la suka post sale sini sana tapi now low profile takmo show off beli bende branded masa sale.. ngehe..

nasib baik kite tak kawan kat fesbuk =P

oolalala berkata...

LOL!! people these days are heading towards hedonism..too bad..=(

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................