#228 otakkusut lemau

(awek ini bukan aku)

Keje banyak. Tapi otak lemau. So tak bole wat keje.

Salah sape?

Salah aku ke? Salah jiran aku? Salah pakcik jual putu piring sebelah Giant tu ke? atau salah laku jalan raya? ntah le

Apsal manjang aku lemau ni?

Maybe aku dah push otak aku to da limit kut. Dah sampai penghujung otak ni aku rasa. Tapi aku penah bace satu fakta pasal otak, otak manusia bole menyimpan memori sebanyak 3 Terabyte (TB). Besar tu.

External HD adik aku yg 1 TB tu pun tak penuh-penuh lagi even banyak gile cite blue dalam tu. Sampai berdarah hidung gak la tengok cite-cite blue dalam tu.

So, size 3Tb tu besar gile la maksudnye. Tapi apsal otak aku manjang lemau? Banyak sgt ke memori atau file yang aku simpan dalam otak aku ni?

Aku rasa, takde la banyak sangat. Aku baru 28 tahun. Ape je aku wat selama 28 tahun ni? Tu pun dah banyak aku lupe.

Atau maybe aku kene reformat balik otak ni? Camne nak reformat otak ni ekk?? Kene hantar kat kedai cina computer kat Low Yat ke?

Cite pasal memori, memori yang paling aku tak bole lupe adalah memori aku....haa nak start la jiwang tu..

Takpe la, malas la cite...biarlah ia terpahat dalam jiwa ku ini sahaja (eceehhhh)

Baik aku cite pasal kereta idaman aku.

Ape kereta idaman aku?

Kereta idaman aku adalah Ferrari 599 GTB Fiorano. Erm, sebab tu aku nak start berhenti merokok coz nak simpan duit beli kete ni...

nota kaki: aku telah berjaya tak menyedut asap rokok buat satu hari ni...1st day yang membangggakan....ok, tu jek nak bagitau :)

7 otak kusut masai serabai:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

pasni mesti dapat 6 packs!!

hoyeah~~

berhenti isap copek bang~~

NAZ berkata...

muka cantik tapiii...

shafarshahril berkata...

otak full ngn asap rokok la tu.

chotz berkata...

oi oi...mungkin sebab xde asap rokok kot? tu yang lemau :)

Katak Ijau berkata...

wah..bagus..
amalkan gaya idup sehat...
hehe

Tanpa Nama berkata...

Otak lemau sebab jiwa lemau. Jiwa lemau sebab iman lemau. Iman lemau sebab ibadat lemau. Ibadat lemau sebab..chotz fikirlah sendiri. LH sekadar mahu mengingatkan.

Nanti dah beli kete tu, bawak la LH jenjalan ya. Hiks.

Sesumpah berkata...

wahaa bagus stop merokok. seryes tak hensem pun merokok :)

pmpn yg macam emmm tah je pk mrokok hensem

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................