#226 ok ni update sebenar gua...

ok gua rasa cam lately ni gua update mende yang merapu and sedikit fluent sewel ada di entry-entry wa kan...so, harini gua ambil masa yang berkualiti tuk update secara normal :)


ok...kelmarin genap gua umur 28 tahun, xdak acara sambutan seperti sebelumnye, hanya gua bersendirian dibilik gua sambil isap rokok dan trim segala bulu yang ada kat badan gua..hahahah

and ntah la, in a weird way, gua rasa ni lah birthday yang terbaik buat gua! pelikkan... erm, ntah la, coz kebiasaannya seperti sebelumnya, pasti akan ada 2/3 birthday party batch for celebrate birthday gua.... tp seem for this year gua sengaja menutup segala hp gua dan duduk sendirian dalam bilik jek...pelik and gua pon tak paham apa yang dah terjadi kat sistem medula oblongata dan sistem kentut gua...haha

oh mungkin sebab gua dah lama sangat jadi lone ranger kot? ok, azam gua nak cari couple la semperna umur gua 28 tahun ni...so, ianya terbuka pada girl, boy, makcik, pakcik, datin, datok kat luar sana... jom kita couple! hahahha

gua xtau apa lagi yang gua nk merapu...ok bye :)

10 otak kusut masai serabai:

lumut berkata...

bukan kite dah declare couple ke chotz?hehe...

take care...aku suke entry yg macam ni..nampak smooth je chotz...kau jgn nakal2.......=)

chotz berkata...

hahaha...lupa plak aku fika yang kita ni dah couple! hahah

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hahaha~

ko buat offer ke bang?

aku nak tempah~

eh boleh ke kita bermadu lumut?

takpe2, lumut awek ozzy, aku awek malaysia plak~

LOL!

Adam Arjuna berkata...

weyh... aku pon baru menjangkau 28 tahun...

azam aku pon mencarik kapel..

jom la kita dua kapel? tak yah nak carik2 dah... alalalalal

AkU berkata...

aku xnak kapel ngan ko..hahhaa..
aku xnak org tua..hahaha..
*tetibe..*

Katak Ijau berkata...

happy belated b'day chotz...
aku pn 28..tp blum btl2 ckp 28 lg...
maknanya ko dah tue...
yuhhuu...haha :)

ikanbilis berkata...

single ke tak ni?


nak ngorat boley?

Tanpa Nama berkata...

Sorry Chotz, you are too guava la untuk LH. LH cari yg maskulin look gitu. Heheheheheh.

chotz berkata...

hahaha...
apa2 aja lah korang!

cha berkata...

saya pon nak! haha ;pp

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................