mari muntah secara jemaah!

"saya kenal awak, awak kenal saya. saya suka awak tapi awak x tau.. dah lama saya perhatikan awak... saya suka tgk mata awak, cantik. saya suka tgk awak senyum,manis... :)"


hulk tuihhhhhh!!!!

p/s: ayat recycle!

10 otak kusut masai serabai:

k.A berkata...

hanya mampu gelak je.

{lumut} berkata...

haha..ni kes org nak ngurat kau ke...kau nak ngurat org?
jadah ape ni chotz..hak tuih balik.

AkU berkata...

saya suka bila awak berbicara..
menggetarkan iman saya..
ngEEE~~

chotz berkata...

k.A:
gelak la hang ye....

lumut aka fika:
hulk tuih baik la yeeee

aku:
hahahha....tu lagi xleh blah wei!

saya yang suka menulis - SHAHIRA - berkata...

gay mana ayat hang ni wei..miahahahaha=) eh jap aku nak muntah tiba2..

chotz berkata...

shahira:
biadap btoi ye hang la ni...

wei, hang xmo kat aku ka? kalau kita kawin, mesti anak kita comey coz aku cute...tu pn kalu ikut muka aku la...haha

seroja jingga berkata...

ni mesti orang nak ngorat ko.ini bukan sahaja ayat recyle tapi..ayat mamat bangla pakai hahaahaaha.[sorry wa tak penah kene ngorat ngan bangla okeh!]

dah ah..nak berak

AkU berkata...

erk~~
hahhaha...
muntah2..
leh uat baja asli..

saya yang suka menulis - SHAHIRA - berkata...

ni lagi biadaps..ape yang hang cuba maksudkan? ikut muke aku pun comel ape (sambil tengk cermin)

sebab ko ckp cemtu tiba-tiba aku tanak kat hang..aku baru bercadang nak hantar rombongan meminang minggu depan..cancel ah..

Primadona69 berkata...

oklah tu..
ada org suka kat ko..
drp xde...
haks!!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................