ceritera paku dan aku


paku paku paku paku,
cabut cabut,
luka, berdarah, berparut
luka kembali,
parut bernanah,
pendam pendam,
jadi barah.

mulut kata benci,
hati menafi,
otak fikir rugi,
hati kata nanti,
hati owh hati,
kau akan terluka lagi,
pasti!

13 otak kusut masai serabai:

«♪Ruff♪» berkata...

erk....
kecewa kah?

saya yang suka menulis - SHAHIRA - berkata...

relek la wei..aku kan ade..miahahahaha=)

alolo..me amor mucho mucho!!! (jap aku nak muntah sat)

la tahzan wei..la tahzan..dun be sad la chotz..kan aku dah pesan jgn main paku..kan dah..tecucuk bagai..karat dak paku tu?

{lumut} berkata...

smart sajak ni..
sajak berdarah..
kau dpt idea buat sajak ni dr aku kan chotz??haha..<<<aku pon tak paham ape komen ko kat entry aku..

lalala

AkU berkata...

erk~~
jgn emo2 ek bro..

chotz berkata...

oh aku bukan emo atau kecewa...
aku hanya ralat pada situasi sekeliling yang sukar ditafsir ngerti.

Hans berkata...

lagi entry kusut .. haha ..

Kaleidoscope berkata...

siapa yg memaku hati ko ni chotz? hati kau dipaku oleh si pemaku? Hmm...

your poem is cynical but direct. But anyhow, to be franked, aku mmg tertarik dgn visual paku tuh...T.care:)

k.A berkata...

aku pon ada.lol.

avegalion berkata...

alah chotz... relax la bro..
pedulikan la hal sekeliling... janji jgn kasi luka lama berdarah lagik sudah ler...

p/s: penah kaki tercucuk paku karat... nasib baik tak bernanah...

sYukCurZ berkata...

giler babeng lawa pic paku tu. meaningful

seroja jingga berkata...

kadang kadang kita tahu keadaan itu..tapi hati seakan tidak mahu mengeti kenapa ujudnye keadaan2 begini..

ku tak mahu suruh kau tabah..kerana kau saja yang tahu rasa itu..

**lagu yang sesuai dgn keadaan kamu

cham's berkata...

lagu...layaaaaan. cannot goooo-lah!

yoe berkata...

paku tajammmmmm!!!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................