mumbling with the mirror...




I'm busy mending broken pieces of the life I had before..
I was too blind to see..
Ive lost everything..
im dying in vain..
grieving..

and hopelessly blissful and blind..

I don't wanna be lonely
I just wanna be alone..

p/s: gambar berikut tiada kaitan dengan tempat kejadian...harap maklum.
just matter aku xtau nk letak pic apa..haha

dan pertama kalinya aku meletakkan muka bogel aku ini dimana-mana pon portal server...paham maksud muka bogel?

14 otak kusut masai serabai:

Seroja Jingga berkata...

kusut sangat kamu nampak nye.
chill okeh!

Seroja Jingga berkata...

eh ape name lagu nih bagi akak tajuk sume..akak nak cari kat youtube..tenang jiwa denga

yoe berkata...

muka bogel yek???
muahahaaa... kalo muka x bogel, kena pakai purdah erkkk???

Seroja Jingga berkata...

sorry chotz..mata akak punye buta tak nampak lak ipod tepi tuh..nite chotz..life doesnt make sence sumtimes. do remember that..kay

iyllienaz berkata...

bro..take care of urself ya??

lumut berkata...

erk.nape gamba last?boleh bute mata tgk..haha...

chotz..doa byk2.

RAWNA berkata...

erm.kenapa semua nak melayan perasaan ni. gosh i hope aku ada perasaan utk tulis bnda mcm ni kat blog!weh,jiwa kacau? aku ada kan.hahah
btw,muka bogel means pic yg tanpa diedit. eh?

Afzainizam berkata...

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

muka bogel... kira hensemlah tu... boleh cari makan ape....

ha... ha... dah lama aku tak bertegur sapa kat ko... nampaknya aktiviti ko ni semakin normal sejak kembali dari hospital....

Hans berkata...

hurry move on ..

avegalion berkata...

yg kusut musut... berpintal simpul.... susah nak relai, tapi tak mustahil...

chotz berkata...

haha...muka bogel tu adalah muka bru bgn tdo tanpa mandi atau cuci muka...haha

Dilily berkata...

kiut.......

Kaleidoscope berkata...

chotz, nice naked photo of urs. We could see how reddish ur face as soon as u woke up:)

Anyhow, aku belajar sesuatu dr mainpage blog ko chotz, ada google translator...kekeek. Aku dah carik coding & paste it to my blog as well. TQ leng chai:)

Mrs Nurul berkata...

bogel pon bogel laaa hurm get back to life! move on...( ayat tipikal ) huh.......

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................