TWO updates...





1. UPDATE: TO ROSE ADDICTED

can u just stop annoying me?!

gosh ko sungguh bodoh?!


lupa ke aku keja apa and i can trace you out thru ur IP address yang visited page aku ni!!!
bangang!!!!!!!

nk aku tunjukkan bukti sume ke?! biar ko aib sendiri ngan budak2 lain dalam ni....


bodo lah ko ni.....sumpah psycho acted gila!

other thing, JPA tak akan suka-suka sponsor aku study jauh-jauh if aku ni bodoh...dari nama ko pon aku dah dapat hint sape ko! sumpah ko ni bangang!

bodoh punye gay!!!!

aku tak canang nama ko dalam ni....cukup baik bai!

pantat tol org psyco cam ko ni!

perlu ke ko menyamar bai sampai camni skali!!!!
bodoh tol la ko ni...and tak hingin aku nk masuk page ko...oh tidak sekali pon!
psyco moron je yang menyamar-menyamar ni!


2. UPDATE: TO ALL

Oh happy weekend to everbody! im just enjoy it all out...tunggu next fotolog! miahahahaha

p/s: korang dah plan for new year eve celebration ke tak? who want to join aku and the geng, just email ok...last year celebrated in Hong Kong, maybe this year eve kat.....JENG JENG JENG! mau follow, just email k :) nk buat reservation awal-awal coz dah banyak place closed their reservation skg ni for new year celebration...adoiyai!

saje post pic last year ni for bagi semangat this new year!

26 otak kusut masai serabai:

chokio_nia berkata...

marah btol ko eh kat rose ape tah tu..lek la weh..bolayan je..huhu

aku da plan nak g uk..nak ikot??ahaks..

chotz berkata...

tulah pasal wei chokio....

ni siap nak menyamar bagai pe hal?!!!!!!!!!!! betul x?!

haahhaha...uk, mau mau wei!!!!

idraziq berkata...

huh?!
asal bro?
nampak cam panas gila ngan rose addicted nih?

asal dia sampai menyamar bagai beb?!
dah taham menyamar sume nih....mmg org gila je yang buat! hahaha

oklah tu, ada psyco admirer!
hahahah

peace ..V..

a.t.O.k. berkata...

weh, selamba sambut taun baru kat tempat aku weh.wah.bernas kan idea aku.kan?kan?

Tanpa Nama berkata...

hurmm entry 1st kalau di pjg lebarkan secara detail mesti akan jd entry yg best utk die baca.. hoho.. ape die dh buat ?

iyllienaz berkata...

haha..seronok lak tgok rose addicted kena bodoh..wah..celebrate new year smpai hong kong..confirm2 la xmampu nk join dis year..

lumut berkata...

chotz,
rose tuh admire ko kot??
ala..aku baru nak jadi anonymous nak admire ko senyap2..nnt leh aku dukung haziq..=p

chotz..
komen ko tuh sentap ah.
sebak aku.
hu.thanx beb.

ayien.. berkata...

phewwwww
memang giler rose tu sampai
chotz marah giler..
menarik okay entry ni
bwat kan aku nak taw kesah seterusya
huhuhu
btw takut nye kalau ade org psiko camtuh!!

chotz berkata...

lumut:
loh....for haziq je ke wei..
hahaha...

boleh jek,

neway aku bgtau pe yang aku rasa...ko kawan aku xkira camne pon ko, apa pon ko or siapa pon ko...huhuhu

chotz berkata...

idraziq:
miahahaha...

biadap ko ni ye doctor psykik!

chotz berkata...

atok:
miahahahha

akan di pertimbangkan usul itu, oh, JPA anda pon cukup tuk sponser tix aku kan?!
miahahha

chotz berkata...

ayien:
hahahaha

kak nab sungguh!

hahahhaa

chotz berkata...

illiy:
hahaha
suka ye anda!! hahha

cintaleaixora berkata...

errr.... ade jgk org nak nyamar2 cmtu....
kan da leh trace.. xpsl2 je.. huhu

cik CumeY berkata...

kak rose tuh gay ker?

huh!

sampai begitu skali...
ingat pompuan jerk yang slalu kena attack..haks!

shahirahkhairudin berkata...

rose tu gay ke?? eawww!!!
die taste kat ko la tu..tats y la psyco semacam..

BEAUTYFULL berkata...

adeq nak g vieatnammm!!!pas fainal...

dOuble[A] berkata...

waaa chotz mrh sgguh hang kat rose tuh..ape dia dah buat bai...

smbut kat luar?
heheee i love malaysia..erkkkk
muahahahahaaaa~ ;p

apan lee berkata...

alahai rose addicted.

tak habis habis lagi kaa? T.T

cham's berkata...

ala...kita dah booked fli8 new year kat kuta bali, if not bleh gak join chotz new year nie :P

.ib. berkata...

asal bro? gay tu suke kat ko ke? haha... beruntung lu bro... haha... ade org yg jd sycho sbb ko... hehe tp sumpah annoying~~!

Seroja Jingga berkata...

pefume ni memang bau jantan habis eh tak silap LESBIAN habis!

my ex dulu pakai ni..
mcm ade je bau tu kat idung akak ni..
eh bukan! ni bau kentut ni..ceh
sape yang kentut ni??

tapi chotz..akak sorang je ade kat ofice ni??

sape kentut ni??...aggagag
[sambil menggaru garu kepala ku yang tidak gatal]

.::Cik Dara@Encik Teruna::. berkata...

Rose addicted tu cik dara rasa laki..dia pakai nama rose addicted pasal nk menyamar pompuan la..konon boleh ngorat u kan....

Tanpa Nama berkata...

ey.. tekanan jiwa betol baca blog ni.. haha kidding. =D

anyway, marah kat stalker yang loser ke?
i pun ada sama. semak semak!!!!

farish izaryl @izreez berkata...

wah gmba tu hanimon ktne hahaa

hud hud berkata...

this year kat japan mari :P

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................