update ringkas

maaf...gua busy nak MAMPOS tapi tak mampos-mampos!


location outstation: Taman Negara Resort, Pahang

tak sabar nak balik KL!

chow...

p/s: kalau gua tak update blog in week time, sila sedekahkan al-fatihah coz maybe gua telah dibaham harimau.

13 otak kusut masai serabai:

beskot berkata...

ces btol ko chotz..
sila pastikn ko blk dengan selamat..
kalo x,anak ko ak amek..
haha..
ko wt pe kt taman negara tu??

Zack Azrin berkata...

al-faaaaatihah....

chotz berkata...

beskot:
client aku si taman negara resort ni, so now ni structure visit la....buat2 bodo selama seminggu lebey! miahahah

chotz berkata...

zack:
walaweiiiiIIi!!!

a.t.O.k. berkata...

sile sedahkan bebi dulu kat sape2 b4 nk kene mkn ngn rimo tuh yek.

dah bg, bru leh kne mkn.
sekian.

myQza berkata...

Aku sedekahkan dulu boleh? in advance!!

iyllienaz berkata...

balik cepat!!bosan xupdate blog..

Seroja Jingga berkata...

alfatihah

lalalallla

DanieL AdiE berkata...

boleh x bace al-fatihah skang??
boleh kn..
ok..dh bace...

Unknown berkata...

ngeee...pergi menyumpitkah?
hahahaha

shahirahkhairudin berkata...

tak payah tunggu seminggu..kalau dalam sehari gua tgk twit lu tak bersiul-siul..stretaway gua sedekah al-fatihah..dun wory bro..i'll be the 1st..miahahaha..hah seblom tuh wasiatkan la ape yg patut utk aku..

chokio_nia berkata...

huish..pesanan taleh blah..

yoro okino berkata...

al fatihah
aku baik ati

huuhuhuhuh

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................