Haish! Gampang lu Metro!

Pagi aku aku bangun ngan motivasi jatidiri tinggi (after almost 12hours aku tido) dan terasa segar!

Bangun with a smile on face, kissed my son and breakfast seadanya.
Layan kerenah anak aku yang nak mandi kat pool.

Sambil duduk di kerusi yang keras kematu di pool side, aku belek-belek paper Harian Metro yang sedia ada di clubhouse condo aku ni (that only the choice coz paper lain dah kena kebas org lain).

Aku baca dan selak setiap penjuru dan pages.

Haihs! Hampa

Apa yang aku dapat simpulkan dari paper harini:

"Fakta yang benar kat newspaper hanyalah keputusan nombor ekor (toto and 4D), iklanika dan intisari rancangan sahaja".

Sangat menarik dan kenyataan bukan?

Aku lagi senang baca Rolingstone dan Komik Manga.

Sumpah!

Otak aku dah dipengaruhi oleh satu iklan kat Metro ni,
Besar.Kenyal.Lama.

Adeh!

26 otak kusut masai serabai:

Unknown berkata...

ngeeee.....da lama xlayan Komik ngeee..dan sudah terlupa akan komik2 yg aku penah baca...nmpk sgt dah la...xbace komik

chotz berkata...

hahahaha....
syok woOOOo layan~~

Tanpa Nama berkata...

haha.. bace komik kt internet suda.. aku baru je abes bace dragon ball.. marathon berhari2.. fuuhh.. kenangn siot time kecik2 lu.. haha..

chotz berkata...

hahaha...syok-syok!
cuma xbest la if xdapat hard copy..
leh buat wasiat to anak aku bila mati nanti...

hahaha

Seroja Jingga berkata...

gua tak layan komik
tapi gua layan cerita biru!
lallalalla
chotz
jgn majuk
dorang serang akak kat hotel..nanti kita jumpa eh
ala bucuk bucuk

chotz berkata...

hahahaha

seram sejuk woOoOo dengar statement akak tu...

ok ok...janji akak belanje ok jek.

lalallala

Tanpa Nama berkata...

haha.. nak hard copy but wsiat pyah r doe nk cr...

Razman berkata...

tu belum tgk kosmoo lg..yang betul tarikh, hari n harga je..

apan lee berkata...

haha.masuk akal.itulah realiti.

chotz berkata...

razman:
hahahahha.....bongek!
betul kata anda :)

chotz berkata...

arque:
tulah pasal...baca quran lagi better..
erkkKK
xmandi wajib lagi..
larikkk

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Itulah pasal~
Bleh naik darah kalau baca Metro~
Sungguh Nonsense~
Pernah ada research, students suka baca Metro. ZOMG! Mahu pitam~

Unknown berkata...

besar kenyal lama.

boleh terangkan dgn lebih teperinci? kurang mengerti.

Tanpa Nama berkata...

"Fakta yang benar kat newspaper hanyalah keputusan nombor ekor (toto and 4D), iklanika dan intisari rancangan sahaja".

mcm pernah aku baca statement neh. heh

chokio_nia berkata...

kre taleh caye ah eh???huhu...
perghhh...lame dah tak dgr lagu shizuka ne..lyn2..

acap rahman berkata...

metro..
biasa laa..
banyak iklan dari berita.
hahaha

a.t.O.k. berkata...

aku sokong kak seroja.bek tgk cite biru.lagi yg benar2 je.muahaha.sume2 real beb.

chotz berkata...

zara:
metro ni dah cam majalah mangga palk rasanya...hahahha

chotz berkata...

yobsumi:
hahahhaha......

cari sndri kat metro iklan apa tu.

hahahha

chotz berkata...

kambenghitam:
yeke? but mmg betul pon

chotz berkata...

chioko nia:
yes...penyataan anda mmg tepas skali

chotz berkata...

acap:
saya amat setuju tu

cham's berkata...

chotz...poyo-lah "besar-kenyal-lama" HAHAHAHA :DD

farish izaryl @izreez berkata...

tot 4d ktnya hahahaa

DanieL AdiE berkata...

hahahaha....lame x dgr lagu nie.
best2..

.::Cik Dara@Encik Teruna::. berkata...

Chotz..cik dara konpius nie..anak?u ada anak ker?dah kawin ek?

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................