ini pasal aku

Bagi masyarakat yang tak mengenali aku, pasti korg tak tahu yang aku sudah mempunyai seorang anak lelaki comel bernama haziq dan ye, aku seorang ayah tunggal kepada dia. Haziq Irshdaqi Lufa nama penuhnya. Berumur hampir 1tahun setengah dan amat comel. Dia seorang yang tak pernah lupa tuk menyambut aku balik dari office setiap hari dan acap kali. Dia juga tak pernah lupa tuk mengejutkan aku tiap malam tuk membancuh susunya atau menukar diapers. Dia amat jarang menangis dan memanggil aku dada (daddy) Dia adalah dunia aku :)

p/s: bagi yang dah kenal aku dari kecik dan secara live...abaikan entry ini. by the way, liza...anak ko si umairah aku dah cop tuk haziq ok :) aku dah merisik awal2 ni. huhu...to lisa, haziq miss yayen. oh, aku baru realized that diorg nanti sekolah serentak la ea...aduh, aku semakin tua :(

p/s2: aku ada cerita mahu kongsi, but baru balik kerja and malas mau type, so, just layannnnn this fotolog of haziq ni.


(click at the photos for better view)


30 otak kusut masai serabai:

myQza berkata...

erk!! okey!!


suka gambar last!!!

chotz berkata...

hahaha...yeah, dia nangis pon comey...sib baik ikut muka mak dia, if not...jijik la muka dia kan. hahaha

zayer berkata...

chotz ; erk,terbelit sebentar menyebut name anak ko! however,sgt unik!

ta sgke plak ko dah kawin,soo tak terpikir nak cari isteri?siann haziq tak merase kasih syg sorg mak ;p

-be a gud father- XD

chotz berkata...

oh yeah...i will :)

about cari ganti tu...that the probs start :)

zayer berkata...

chotz ; pe plak probnyer? ko market pe,just petik ur jari,sejuta wanita menanti[cehh beritma plak dahh..huhu]

XD

Tanpa Nama berkata...

ohh wow.. shocked !! really..

cham's berkata...

OMG...sooooo cute! comey giler : )

cham's berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

comelnya Haziq itu~

alahai~

=)

iyllienaz berkata...

huh..sedap betol name haziq..comel lak tu..

RAWNA berkata...

aku rasa mcm nak anak sekarang jugak.hahaha

chotz berkata...

je who: shock?! asal?

cham's: thanks

zara: mmg la comey, cuba time dia melalak...aiyooo, leh putus urat telinga beb

iyllienaz: thanks mate

Adam Arjuna berkata...

hoho..

comfirm aku tak tau apa2 pasal ko selain yg aku tau ko terer graphic design... bila nak ajar aku ni sifooo..? roti canai dah ready nih!! hehe

apa pon ko, sesiapa pon kwn ko.. mesti akan terima ko cam ne jua ko ni.. kan.. tu bru la KAWAN SEJATI namanya..

eh.. apa aku melalut ni..

chokio_nia berkata...

nak ngorat ur anak bole tak??haha

chotz berkata...

k.A:
nak anak?! dia tak datang bergolek atau terbang melayang k.A. hang kena berusaha mendapatkannye...ops, salah ayat...membuatnye. kadang2 dan selalunya, percubaan pertama susah nk berjaya...cuba for yang kedua, dan selalu gak gagal n cuba lagi smapai berjaya...

jgn putus asa ye...

heeeee

chotz berkata...

adam arjuna:
ho ho...pengeras dah siap ea...mai la sni...aku ajaq kan hang...tp jgn lupa bawak batu kemiyan coz b4 blaja pe2, kena asapkan laptop nye dlu

Tanpa Nama berkata...

shocked cause xexpect ko dah ade anak.. n tak tau pon ko pernah kawen.. huhu..

hud hud berkata...

wehhh apehal comel sgt ni? haha. nk jd babysitter dia blh?? tk mintk bayaran pun boleh la boleh la. haha :P geram kot mcm nk cubit2 pipi :))

Unknown berkata...

huhuhu...
sgt comel....
pinjam anak

Adam Arjuna berkata...

nak mai mana beb..? ke manakah hala tuju aku nnt tuh..??
batu kemiyan je ke aku nak kena bawak, tempat utk nak asap skali sumer dah ada kerr..? hahaha

s.u.n.y.i berkata...

budak itu sungguh comel!!
lama lagi nak dapat anak kot
haha

Tanpa Nama berkata...

omg....this is the part of you that I never know (i know something about...in fact pernah gi umah u pun....but we never lively talk hahahah)

Seroja Jingga berkata...

comel..sanagt comel

Farah . 5577 berkata...

comel comel.. :) pandai haziq pose..
tul ke chot dh ada anak, aku ingatkan kat fb tu tipu..hmmph.. whats the story morning glory?

orked berkata...

hahahaha...cm mana humaira nk wat pilihan nie kyo pun humaira nak ;p

chotz berkata...

farah aka 5577:
loh, aritu aku ajak pi reunion xmo...kalu x hang leh jupe both of us buat onar in that reunion...

hahahha

it true dear...it damn true :)

orked aka liza:
mata keranjang ye si humairah ni...hahahha

chotz berkata...

kak seroja:
cam bapak dia gak la...hahaha

comey gak..huhu

Farah . 5577 berkata...

bukan taknak pi, tapi reunion tu dkt sgt ngan duedate aku n byk benda kena settle time tu, sbb aku kan pantang kat ipoh..

:)bilekah? bagaimanakah? cite lah..

Farah . 5577 berkata...

liza..
wah2 boleh tahan si humairah, mcm nadhrah laa, bersalin2 je, dh ada makcik tu booking, nak suh melekat ngan salah seorg dr 3 anak dia.. boleh?
siap suruh tanam uri dekat ngan anak2 dia, biar jd.. adoilaa..
pastu sampai skrg dok mengkenen lg.. haha! over okeh.. tu blum campur yg lain2 lg..

apan lee berkata...

eh chotz kau dah ade anak rupenye.haha.tak sangka doe.huhu.

tapi bukan salah aku jugak.dgn previous post kau pasal LED tgh buat bende tu.memang aku tak expect laa. T.T

apepun be a good father.gud lak.

p/s:cepat2 cari ganti chotz.kesian anak kau tu.huhu.tiba2 teringat pulak mak aku.adeii. >>.<<

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................