sawang mawang yang buat hati aku senang mengangkang


"Brup brup...brup brup..." hp aku menyalakkan bunyi yang agak annoying tuk kali keberapa ntah, sengaja aku biarkan. Im not in the mood nak melayan Si Bakal Bapak Orang meraban pasal bakal anaknya yang hampir menjenguk dunia dalam kurang dari seminggu lagi. Cerita sama asik diulang sampai aku naik jelak...sorry awi, hehehe :)

Rokok dunhil aku sedut nikmat, asap berisi nortika dan tar terus menyerap resap ke dalam paru-paru. Oh, antara nikmat dunia yang paling syok selain sexs. Perlahan-lahan aku hembus asap ke ruang udara sambil menghela nafas puas.

Puas dengan hasil kerja tangan sendiri...walaupun tak seberapa, sekurangnya segala tiap genap ruang adalah hasil otak serabut aku.

inilah punca aku tak update blog aku sampai bersawang mawang...sorry guys :)

aku busy berkarya dengan ID satu umah aku....but, for right now, pictures bilik aku je menjadi bahan tuk kalian gelakkan dan maki :)

area lain sume dalam proses renovation lagi...so, enjoy :P


(click at the image for better view)


19 otak kusut masai serabai:

RAWNA berkata...

serius lawa siot.kagum3.boleh dpt khidmat kau dgn percuma tak? haha

a.t.O.k. berkata...

syaitooonnn gile bilik lawa.ces.sungguh jeles aku.tape, aku juge akan renovate.huh.nak lwn bilik kau.haha

iyllienaz berkata...

huyoo..cantek dah bilik..ni betol deco besama eric..haha

chotz berkata...

k.A: kawan2 mmg aku slalu tlg FOC jek...but bersyarat la, kena tolong mengecat sama...tu jek..hahah part paling aku benci skali dalam banyak2 mende...mengecat. haihs

jantankeparat: hahahaha.....
bg pecah sume dinding masa renovate tu...baru stylo xdak dinding

iylienaz: deco bersama eric??!! hahah, xmo lah dia..

hud hud berkata...

tak lama lagi boleh masuk anjung seri ke impiana ke. haha

ajid berkata...

fuiyooo..gila lawa macho bilik ko..haha,ni belum gmbar satu umah neh. ;DDD

chokio_nia berkata...

bapak ar..nak ur blek bole tak??wink2 sket..haha

Adam Arjuna berkata...

kalu org len dajh ckp bilik ko lawa, takkan aku nak cakap tidak lak kan.. sebab mmg bilik ko lawa lah... agak cool jer..pandai tul ko mainkan warna n dekorasi dalaman bilik tuh. nampak agak funky tapi elegan... tu yg aku nampak la..

kalu dok sorg bilik camtu mmg terasa sgt privacy la...

utk si iylienaz: wat pe amik eric kalu dah bley buat sendiri kan..?? lagi puas ati kot..

chot, hagak² berapa riban ko berhabis utk deko satu bilik cam termasuk process cat, interior, deko dan segala mak nenek nih..??

p/s: aku paling tak suka mengecat.. asal raya je ada je mak aku nak suh cat.. cat itu la..ini la.. nasib baik dah dok jauh ni..tak de la nak kena mengecat umah dah tetiap tahun.. hahaha

aizul marcello berkata...

gle smart abes bilik ko..ini mcm kalau tido confirm tak bgn2 nih! hahahah

ayien.. berkata...

lawa giler bilik ko
aku nak jugakkkkkkk....
sobs sobs
:)

chotz berkata...

adam: hahahaha....sma lah ngan aku wei, bab ngecat ni mmg leh bawak gado...but kena wat gak la kan...kalu x, sape lagi nk buat. huhuhu

aizul: len macam je bunyi nye tu...xbangun2 tu maksudnye tdo dalam kubur la...hehe

ayien: nak ke? hamik la...aku ikhlas bg ko ni..hehe

sayu=pilu berkata...

cantik giler beb.. aku baru buat bilik tapi syg tak bercat pun bcoz suma mals nak ngecat.. berbogel la dindg blk tuh tak bercat... uwaaa nak mcm tuh gak

farish izaryl @izreez berkata...

shnteknyee bilikkk

avegalion berkata...

i luv the color combination...
its tell me that u kinda warm, romantic yet cool person... hehehe

chotz berkata...

sayu=pilu: lucah la dinding tersebut...berbugel

farish h: thanks mate

avegalion: yeke i camtu?! i pon xtau, coz last time dah buat warna funky, so this time buat yang nampak matured la skit...dah tua, nanti i'll post my previous room

avegalion berkata...

bisak ler... bila usia bertambah... citarasa kite toward color pun berubah gak... hehee

ayien.. berkata...

kang aku datang curik rumah ko baru ko taw.. ha ha ha..

Farah . 5577 berkata...

mmg lawa chot! i loike..
tp merah bukan aku.. aku hijau n biru tu wajib..

chotz berkata...

farah:

yeah...but merah is aku...
n hang for sure hijau la coz dari dulu totot suka that apple greenkan

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................