merapu meraban di pagi raya coz overdose kacau dodol



to all my beloved friends...
NO wishing card...
NO sms...
NO private message...
only a video of merapu & meraban dipagi raya to wish u happy raya...

maaf la ea if korg xpaham sepatah haram apa aku cakap...
coz aku sendiri pon tak paham apa aku cakap

hahaha

yelah, tdo just 2 hours last nite coz dipaksa kerah tenaga kacau dodol and bakar lemang bagai...

hehehe

Selamat Hari Raya and Maaf Zahir dan Batin

22 otak kusut masai serabai:

dOuble[A] berkata...

pndai ke ko kaco dodol chotz??
ahahhaaa~
btw,ko rya mn?

chotz berkata...

hahaha...

aku raya umah aku jek...

maleh nk kua mana-mana...heheh

RAWNA berkata...

erkk.
nama aku ada.sob3x. *terharu
wakaka

okay, aku nampak mata panda disitu. haha
and serius aku tak pernah kacau dodol, bakar lemang, masak ketupat semua.aku pernah makan je.lol

selamat hari raya weh!

chotz berkata...

hahaha...

siot jek!

iks hang ni la...xkan xpenah woit...rugi wooOoO, event it damn exhausted nak mampos, but it fun la...

heheheh

slamat ari raya dude...how pokok sena? meriah?!

hud hud berkata...

omg ur eyes haha. selamat hari raya youuu :D duit raya?? hihi :P

chotz berkata...

what wrong with my eyes? cam beruang panda ea....

hud hud berkata...

yeah beruang panda lps tu mcm br lepas crying :))

Seroja Jingga berkata...

salam chotz..beraya sakan eh
wish u a happy holiday

nizam baharin berkata...

erkk..nama aku kau sebut..ni syg kau lebih ni..
tapi part kondom tu..tros buat aku tak jadi syg doe..ahahaha

eh time kau ckp dont drink and drive tu..blkg kau ada botol heineken doe..ahahaha props yg sgt membantu :D

chotz berkata...

kak seroja:

same wishes goes to you babe :)

nizam: yeke? gua xperasan la babe,

ngatkan botol kicap

haha

actually tu botol kicap...
aku tampa

ikanbilis berkata...

ini comey!

salam aidilfitri bro, maaf zahir batin =)

Mrs Nurul berkata...

mane dodol? kasik rase sikit.
mesti ade masin2 peluh ko.

FdausAmad berkata...

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek beb.

Selambe..

M.O.S.A berkata...

:)slamat hari raya...

Tanpa Nama berkata...

sila paparkan gambar dodol yg telah dikacau utk pembaca blog anda...LOL

ayien.. berkata...

selamat hari ghaye...
:)
mata macam panda ha ha ha
btw teddy bear kat katil tu comel...

Matluthfi90 berkata...

why didn't your call me for assistance

yoro okino berkata...

aku pure2 paham dah laa..
selamat hari raya yer bro..
huhu

ayieq berkata...

salam aidilfitri.

p/s: bang, duit raya pls.

Farah . 5577 berkata...

selamat ari raya chot!

Lady.Ath3 berkata...

Salam Eid love!

Is that your "new eyes"... dah bikin ke? looks awesome, like ur still in teens :D

Zaki berkata...

muka kau dah mcm mat salleh daa...hahaha
cute...

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................