bosan!


gua serius bosan tahap mengira bulu kaki ni.
sampai bulu kaki mak gua pon gua tolong kirakan.

haihs

kan bagus jikalau bulu kaki leh dipajak?

21 otak kusut masai serabai:

ayien.. berkata...

gila banyak duit...
nak jugak...
:)

chotz berkata...

oh....bulu kaki banyak lagi...belah kanan tak terusik lagi...jika mau, sila ambil dan pajak sendiri

beskot berkata...

gle kentang..
mn ko jmpe harta karun tu??
share sket la..
haha..

shahirahkhairudin berkata...

pergh.banyaknye..chotz..kasi ar skek..kite dulu main guli same-same mase tadika..ingat tak..ingat tak wei?

shahirahkhairudin berkata...

pergh.banyaknye..chotz..kasi ar skek..kite dulu main guli same-same mase tadika..ingat tak..ingat tak wei?

a.t.O.k. berkata...

kalo bulu ketiak, camne kire tokey?

myQza berkata...

duit bukan segalanya jika tanpa kasih sayang!

lumut berkata...

wah chotz,
betul2 bosan kamu neh..
adesss..

acap rahman berkata...

ciss!
duit hantaran ker?

rAy jR...@...Aliff berkata...

awes0me..

Pisey berkata...

ah
nak duit!

chotz berkata...

to all:
adeh....korg terlepas point sebenar aku selepas tengok duit tu ye....

aku buhsan,

mata duitan sungguh kalian

DanieL AdiE berkata...

byknye duit!!!!!!!!!

faizal berkata...

xbosan tgk gmbr duit...

kalo dpt betol2...

lgi xbosan kan kan...hehe

chotz berkata...

adie:
oh yeah...

sekut tawar:
anda benar

Farah . 5577 berkata...

chotz.. bak mai sket duit tu..
boleh bile rollercoaster utk anak2 aku.. huhu..

chotz berkata...

oh...for anak hang, aku bg free jek

farish izaryl @izreez berkata...

gile bnyk wet hahahhhhhhhhhh nak sket!!

Seroja Jingga berkata...

chotz
mintak sekeping!
duit sape ni!
jgn kata duit ko pajak bulu kaki eh!
lempang kang

chotz berkata...

farish H:
hamik la.....

kak seroja:
adeh, mmg betoi pon pajak bulu kaki wei...

nuramalina berkata...

can i get some bro???

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................