bosan II


pagi itu terungkai semua luah hati dengan hanya bibit kecil bicara

"saya mmg dah bosan dengan awak!"

sentap.
senyap.

penyataan yang menerangkan segala tingkah lakunya pada aku

tengkingan.
amarah.
makian.
meluat.

menyedarkan aku betapa kerdilnya aku dimata dia. menagih untuk dicintai dan dihargai.

bukan menunding jari tuk menyalahkan objek yang disasarkan, cuma aku merindui setiap saat kita gelak dan senda bersama.

terlalu merinduinya.

dan aku akui, segalanya kekurangan adalah dari kesilapan aku sendiri. dan aku belum pernah bersedia tuk melepaskan kau pergi, tapi jika itu membuat kau bahagia....

tanpa rela aku akan memujuk hati ini tuk meleraikan segala rasa yang ada, agar kau tenang kecapi bahagia.

aku hanya ada sekeping hati dan sekelumit perasaan. dan itu saja yang aku mampu persembahkan.

nota kaki:
abaikan entri ini.
mood dan emosi tak stabil. masuk air....emo tetiba!
dan ya, im still struggling to over it!

18 otak kusut masai serabai:

lumut berkata...

tak ada siapa yang merelakan perpisahan ketika hati kata jangan.

chotz,
ujian manusia itu berbeza.
doa banyak2.
cari balik ketenangan.

oh ko nak copy entry aku boleh.sile2.asalkan credit utk aku.haha..=p

acap rahman berkata...

hahah.
tak elok makan hati slalu weh.
chill!

chotz berkata...

tapi hati masak kicap sedap wooOoO

chotz berkata...

lumut:
hehehhe...ok ok, that for sure

FR berkata...

nak rse ati msak kicap ?!
bole ?
:)

miss lulu berkata...

bear itu somel

a.t.O.k. berkata...

yang x menghargai, pedulikan. masih ramai yang sudi.
idop kene sentiasa pandang ke depan.
kau masih punya pakej yang agak sempurna.kenapa perlu nk fikirkan mereka yang andang sebelah mata?
chill2.nnti iphone da nk smpi.iphone tuh x ske tgk tuan die sdey2.tahu?

avegalion berkata...

hanya kite jer yg tau perasaan kite sendirik...

stay cool chotz..
time will heal...

farish izaryl @izreez berkata...

sian kt chotz!

shahirahkhairudin berkata...

chotz..aku penah doe ada dalam situasi tu..ape aku buat mcm tak dihargai. at last aku sedar aku kene move forward..dunia ni luas beb. ramai lagi org yang lagi bagus untuk ko letak kan cinta ko tu..bile ko bukak hati ko untuk lepaskan dia, ko akan rasa lega nanti..wounds may recover beb. cuma ko perlu masa sikit je..chewah!! komen aku pun emo!

rAy jR...@...Aliff berkata...

wei....aku rndu k0 thap gaban wei...nk mati aku rndu k0 ni wei.......

Seroja Jingga berkata...

kamu sedih ke chotz..alahai..lemah lah akak dengar!

i just hate saparation!
if u think its good for u..better let go..even its hard..but blve me..u will manage to recover those feelings..

take care dude
akak love u

iyllienaz berkata...

chotz..jaga hati sendiri sebaek mungkin..=)

chotz berkata...

kak seroja:
oh yeah.....
hope u r right...neway, labiyu too kak

iyllienaz:
ye saya....thanks :)

RAWNA berkata...

saya suka komen atok bajet cool.haha. jgn marah ye atok. :D

Hans berkata...

what d u do to get over it eh ? share wit me pls ..

rAy jR...@...Aliff berkata...

woit papa pumpkin..lama k0 mghilang diri..rindu sial aku ngn k0..aishh..seyes kalut pikiran aku rndu kt k0 ni..haha....

*Cik Sara @ D'Sahanara* berkata...

hye chotz..sama la kita..sama2 kecewa..pedihnya ya amat la sakit..i paham perasaan u..nice to meet u..u org perak, perlis, kedah or penang?

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................