ini perkara benar

biar gambar bercerita...
alangkah indahnya jika mak aku iklan kan aku disetiap penjuru dinding diseluruh kl ni.
tak payah aku nak pening pala...adoiyai

miahahhahaha

15 otak kusut masai serabai:

a.t.O.k. berkata...

haha.x payahler weh.xde orang nak tepon punye.wakaka

ikanbilis berkata...

giler lah.

i might just need one lagi 10 tahun. never been good with relationship stuff. hahaha!

.ib. berkata...

teringat lagu cari jodoh by wali band... "pengumuman2..!!!"haha...

dOuble[A] berkata...

wuishh..seriusly??
hang nk mak hang buat cmtu?
hang biaq btoi chotz..
hahaaa cam desperate ja aq rsa if smpai kne buat cmtu..lwk2..=D

rAy jR...@...Aliff berkata...

emmm.....

iyllienaz berkata...

haha..klo ur mom xwat camtu pon, bkn ramai ke pompuan yg da beratur nk jadi calom menantu mak u??

lumut berkata...

jodoh mmg ditgn tuhan..tp kite kene gak mencari..
all d best chotz..
nak singgah sini jup..
umahku ramai sgt yg bertekak..

chokio_nia berkata...

mak aih..terkedu baca ne..ade gak mak cmne..haha

BUBuu berkata...

nak!! nak!!
*terloncat2 smpai menitis air mata sbb x cukup umor..*
hakhak!
x sgke mak dia sgt x best..

hud hud berkata...

haha tak payah tgu mak u. ni skg gak i tlg advertise u :P

Tanpa Nama berkata...

what the tuuuut.. y the son is soo tuuuuut.. this is sooo tuuuuuuuuuuttt....

chotz berkata...

atok:
uikh, mana tau...lom cuba lagi bai..hahah

ib:
ya...agency mencari jodoh

wan:
lani aku mana2 pon blh ...janji xmo jadi bujang terlajak

chotz berkata...

iyllienaz:
yeke? beratur ea? ikh...ni sume gossip liar jek ni..hehehe

lumut:
dok terus bertapa kat sni pon aku xkisah

chokio:
macam2 ada....heeee

chotz berkata...

bubu:
wah...belum cukup umor dah nk kawin...gatai!

huda:
hahaha...xperlu kot cik huda...segan plak aku

je who?:
yeah...it so tuttttt tuuuutttt

acap rahman berkata...

haha.
buang tebiat nak mampos?

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................