gua outstation

gua buhsan...

gua homesick...
gua rindu kl...
gua nk balik...

letih dan meluat di singpore ni

finger crossed dapat balik petang ni...

haihs

8 otak kusut masai serabai:

a.t.O.k. berkata...

bukn bru sampai ke?
lek lu.
enjoy aa bai

chotz berkata...

hahahaha

gua tension kat sni...dah la kena kaco hantu malam td...

haihs

iyllienaz berkata...

haha..smalam kena kaco hantu ke??singapore ok ape..g la jalan2..

a.t.O.k. berkata...

sape soh kau tdo x pakai suar.ske ler antu tuh kat kau.hahaha

Tanpa Nama berkata...

hantu cuma kacau orang baek je ................
percaya laa....

fatin arina berkata...

ish3
nak blik?
kita tukar tempat nak?
hehe;D

chotz berkata...

yesey beb...hantu tu main tarik2 selimut ngan aku....

gila kentang la...maybe hantu tu sejuk kot! miahahha

Tanpa Nama berkata...

22 oct - singapore???

get a grip man...

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................