entry terpanjang aku...

maaf jika korang meluat membaca...


ni adalah entry terpanjang aku dan aku menulis tuk meluah rasa

















































































































































panjang bukan?!

17 otak kusut masai serabai:

Unknown berkata...

seyez panjang!!!!

chotz berkata...

hahaha..
tulah pasal

p.a.k.w.e. berkata...

sirius sgt panjangs
masih menanti yg paling panjang

chotz berkata...

hahahaha...
coming soon bebeh...coming soon

rAy jR...@...Aliff berkata...

hotak engko panjang....hahaha...ko ni msti b0san xde kje smpai byk sgt mse blogging kn??..haha..

hah, bgus r tue ko nk jd kumbang utk blnja aku mkn crnt0....aku trima twaran..hahaha

avegalion berkata...

hahha... sah2 mengulat gile nie... hehehehe

Nya~yanG menciPta berkata...

ok..panjang! huhuh

myQza berkata...

pergh!! berpeluh aku baca.. panjang weyyy..
buatlah lagi entry panjanggg mcm ni!

a.t.O.k. berkata...

wahai enchek ruldofff van lys, er boleh aku nk siku anak tekak kau?cis.berani kau memperdayakan aku ye.heh.terkena aku.tape2, nnti aku wat lagi panjang dari ini.hahahah

Tanpa Nama berkata...

panjang giler....tertipu aku....

RAWNA berkata...

wakakak
sengal

chotz berkata...

to all:
salahkah aku nk meluah rasa hati...

miahahahhaha (gelak evil)

Tanpa Nama berkata...

siot la. da kali ke18 kena tipu ngan ko dalam beloh ko neh. pasne tanak caye da. hak3.

s.u.n.y.i berkata...

sumpah panjang!

rAy jR...@...Aliff berkata...

luahkn je la ch0tz...xsalah pon..ko post je la byk2 entry cmni..leh wat buku t..ka3...

pehh, ko nk bli pad tuk aku??wing pad lak tue..hahhaa...sengal d0wh ch0tz ni...pagi2 buta ni ko wat aku gelak2 s0rg lak..hahaha...ikutla br0, mcm k0 ckp, aku stuju je ngn ko baby...

okay, ko jgn lupe sign contract t..

chokio_nia berkata...

2nd tym aku bace entry cmne..adeh..tertipu lagi..

chotz berkata...

Naim:
huhuhuhu...

sunyi:
ala, biasa-biasa jek

ray:
ye ye,
aku ikut nasihat ko....
ko buat contact pad tu...i follow :)

chokio:
miahahahah....sungguh lurus bendul anda ni...selurus rambut dalam iklan syampoo

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................