a story about her...my sister

ko amat kasar

ko mulut longkang
ko kuat kentut
and kentut ko bunyi burung terkukur
ko terrer main poker kat FB
ko kuat majuk
ko kaki party cam aku
ko kuat ngadu kat mama
ko slalu gadoh ngan bf ko aka bestfriend aku
ko jarang mandi pagi
ko kuat shopping
ko kuat boros
ko pandai buat duit
ko slalu bg aku duit
ko kuat nangis
ko rajin kemas rumah
ko rajin masak
ko pandai masak ayam masak merah
ko pandai amik ati mama
ko kuat jalan
ko kuat shopping

and most important is....
ko aku anggap sebagai adik laki aku yang tak pernah aku ada...

sebab tu ko sayang sangat kat aku....and aku sayang kat ko.

miahahhahaha

p/s: aku ter recall to post this entry coz tetiba jek my mac popup ur pic dikala aku homesick nak balik kl....bukan beerti aku rindu ko...tapi aku rindu ayam merah ko..miahahah

ayam masak merah satu ane!

siap!! (sayup-sayup aku dengar suara ko yang bingit tu dari dapur)



banyak-banyak pic hang, pic last ni adalah fav pic aku....miahahahahha

17 otak kusut masai serabai:

farish izaryl @izreez berkata...

sp sweet la chotz heheheheh

avegalion berkata...

well... kind a sweet though..

tapi dia kuat sgt ker shopping.. sampai ulang 2 kali statment "kuat shoping" tu.. ehhehe

chotz berkata...

farish:
thanks

avegalion:
ye...tersangat dan sangat-sangat!

Nbl Fzr berkata...

syang juge

orked berkata...

lawa adik ko chot..x penah tau pun ko adek lawa..ehehehe

iyllienaz berkata...

sedap betol ayam masak merah..ane, ayam masak merah lagi 1..haha

Seroja Jingga berkata...

serius? ur kakak!!
kim salam!

teruterubuzu berkata...

adik yang sungguh cantik dan pandai masak..
:)
amway nice bloq

dOuble[A] berkata...

perhh..syg gler ko kat sis ko smpai post stu entry juz utk dia.hehee kim salam sama dia k..;)

chokio_nia berkata...

wah..kawan baek bakal adek ipar??menarek..
psssstt..terliur tgk ayam masak merah tu..

rAy jR...@...Aliff berkata...

d c0nfession of a sh0phaholics...stiLL can recall dat...emmm..

nyway, wat a bz day 2day..kol 5am dh kne bgun..bt0lak, g haliburt0n kemaman...and then on d noon straight away to gas malaysia kL..just g0t back here at 12am..wat a day...

aku igt nk singgah umah ko jp..tp aku tahu ko bz..so aku dcide xnak singgah..hahahaha

chotz berkata...

cit la ko mr aliff...
mak aku siap masak tuk ko lagi wei coz she knew ko nk mai...
pastu ko xdatang plak...dah patah hati dia...miahahhaha

.::Cik Dara@Encik Teruna::. berkata...

bukan ker nie Elizad?actress tu kan..

chotz berkata...

terunadar:
hahahha..at last, somebody kenai dia gak ea? yeah...she is elizad and yes she is my sister

Tanpa Nama berkata...

pic yg last tu...sedapnya lazat tu..bila nak jemput dtg makan?eheheh

Mrs Nurul berkata...

no laa ko kene ubah tajuk

a story about him, your dream brother...haha

nuramalina berkata...

wow...untung ada kakak macam kakak abang neh...ive gt a sista...tapi dier bz ngan architect work dier...
n i miss home... :(

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................