botak sinchan atau spiky 'cicak mati'?

masalah besar...gua kusut otak pikir...
se-serious masalah negara gamaknya (at least pada aku)

Haihs

Begini ceritanya....

Pertama kalinya, aku kini berambut panjang dan ini adalah pertama kali rambut aku sepanjang skg ni (walaupun tak mampu lagi disikat coz terlalu pendek)

Rambut aku amat halus, beralun, bersinar, gebu, dan boleh disikat hanya mengunakan jari (seperti dalam iklan t.v...cewah! bodo ko chot!)

Namun begitu, aku mmg bebetul rimas ngan rambut aku ni. Aku rasa seolah cam masuk mata, telinga and most worst is, tiap-tiap pagi aku ambil masa almost half and hour for blow, belai, sikat and gentel-gentel rambut aku bagi nampak elok. tapi mereka diluar berkata....aku amat sesuai berambut.

The other side, since MRSM aku mmg ber-image botak...terasa berangin and terasa cam terbang jek ringan diawangan. The problem started bila aku in torn (cewah!) sama ada mahu simpan rambut or botak.

Botak sinchan? or Spiky 'cicak mati' bila jatuh?

tolong aku wei...besar kan masalah aku ni

keselesaaan vs keterampilan

some pics aku botak n berambut

Botak
(click at the image for large view)
maaf...aku amat kurang bergambar bila botak sinchan.

Berambut
(click at the image for large view)

21 otak kusut masai serabai:

farish izaryl @izreez berkata...

bile spike smart tu chotz! hehehee

shahirahkhairudin berkata...

botak pon ko tetap hensem chot..tp betoi la wei..ade rmbut lagi ensem..alah..tp bg aku keselesaan lg penting. kalo ko selesa dengan diri ko, org lain pun bertambah selesa lagi tgk ko..

myQza berkata...

ci botak encem ek?

rAy jR...@...Aliff berkata...

ch0tz-

1st of all...rambut aku lagi lawa dr rmbut ko r..sbb rmbut aku berkarat sket..haha...

2ndly...b0th suited u...but i think just make it sh0rt c0z u cn d0 anytg 2 it...b0tak?.u cant touch it up..emm..

Tanpa Nama berkata...

entah r wei.. aku pon xtau nak ckp pe.. cuba panjang ala2 gaya ella ke.. wahahahahaha... eh eddie best kan malam tu ??

Seroja Jingga berkata...

chotz
tambah sakit tekak akak nak pikir masalah ko ni (cam haram..takde kene mengene dgn tekak!)
ermmm..dua dua ok..
separuh makhluk tak sesuai botak
tapi mcm ko chotz..dua duaok..

akak suggest
spiky! tapi yang leceh spiky ni..nak ber gel gel
bagai..

botak pon ok! i likkkeeeeeeeeee
sekali lagi
i likeeeeeeeeeeeeeeee
i likeeeeeeeeeeeeeeee

apo ko sengeh2 chotz! ko cam pikir blue kan.!
lempang mau...?

botak spiky
botak spiky
botak spiky
botak spiky

jawapannye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

B O T A K!

~Layla Yuki~ berkata...

botak! i vote for botak..u lagi better botak...

avegalion berkata...

hahaha... masalh besor tuu... hehehe

kalau botak...
nampak ganaz n buaz...

kalau ada rambut spiky2
nampak cute n esem...


tapi dua2 pun ok... hehehe
tapi kalau skrg dah ada rambut.. n rasa cam susah nak jaga... botak kan jer la.. ehehhe

dOuble[A] berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
dOuble[A] berkata...

ermm..bg aq la kn,both ok utk hang..
tp aq vote spiky lg kot..fullstop! ;)

a.t.O.k. berkata...

aku vote untuk dreadlock!

chokio_nia berkata...

bek botak..jimat duit shampoo ko..ahaks~

Tanpa Nama berkata...

both suits u..

iyllienaz berkata...

botak handsome..=)

Afzainizam berkata...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/

eeeemmm bagi aku aku lebih suka botaak berambut skit lah...

botak ni menampakkan sexsuality lebih... aku rasa orang yang botak punya aura yang kuat.. kebanyakkannya pompuan suka botak-botak ni... oppppsss...sensore
ko tengok je lah sedara kau tu Taib Andak ko to Mawi..

dan ko tengok je model underwear Emporio Armani David Beckham...zinedine zidane... pelumba kereta Lewis Hamiltone... giler botak boleh menarik rangsangan dan memikat...

tapi orang botak ni mmg wanted lah... ko bayangkan orang kat pusat serenti... tu botak gak kan...

walau camne pun bagi aku biarlah keselesaan jaadi ukuran.... takyah nak sikat kan senang

Nya~yanG menciPta berkata...

aku rasa ko better ada rambut...bt x yah spikekan dia...biar cm gitu saja. tp jangan serabut cicak cam aku dah.

BEAUTYFULL berkata...

urmmm...adeq lebih preefer abang stay bowtakz..
bt kalo bleh wat chem dulu tu..
remember...
abang mintak opinion adeq kat myspace dulu tu...
then abang wat 3 stripes tu..
heheheee...
bt adeq tak keysah abang berambut ker bowtakx skali pown..
u are wut u are aite..
so do the best wats the best for you..
haahh ape yang aku melalut neh....

hud hud berkata...

weh gentle i cakap, jangan botak doeeee hahaha :P

RAWNA berkata...

aku vote untuk spiky cicak jatuh mati katak

Tanpa Nama berkata...

hmmm, sumbody told me that u r a model... tol ker weyh? btw... nice pic... yg rmbut tegak ke atas tu pling cool... kalah ray... hahaha...

girl in a rut berkata...

i want hair, hair, hair... dah bosan lah wit ur botak head...

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................