onani berdiri di pintu office II


Dengan hati yang bunga-bunga pagi ni...aku mulai harianku dengan sedutan nikmat bernama dunhill, takala menunggu 'morning glory' mengundur secara alami. Kebiasaan, tangan menggagah mengetip hp milik my office tuk melihat jika ada message or misscall.

Satu message frm the one. Oh, kadungannya membuat aku tersengeh kambing...

dikala kencing
dikala gosok gigi
dikala cuci muka
dikala mandi

hati nyanyi lalalala

dikala bersabun
dikala bersyampoo
dikala pakai underwear
dikala pakai seluar

hati nyanyi lalalala

dikala pakai baju
dikala sikat rambut
dikala pakai perfume
dikala stuck in heavy traffic jam

hati nyanyi lalalala

dikala masuk office
dikala minum nestom 3in1
dikala baca The Star
dikala check emails

hati nyanyi lalalala

hati tetap bunga-bunga walau aku terpaksa tunggu hampir sejam diluar pintu office coz my office dibuka lewat hari ni (tak read my email coz my iphone was bangang jatuh dan lenyap dimukabumi)

"Titttt" tiba-tiba my office door berbunyi...and my boss masuk...aku teruskan senyuman indah berserta hati kembang kuncup :)

5 minint berlalu sunyi dan indah...tiba-tiba terdengar makian sayup-sayup dari hujung officeku.
FarkKkK....farkKkKkk bla bla bla...bertubi-tubi bagai mesingun keluar dari mulut boss aku.

oh...leyap semua bunga dan lalalala dihati. nak je aku pecat boss aku nih!

Haihs!

Damn you Monday blues! Tiada lagi onani berdiri di pintu office ;(

s/p: aku kembali kedunia realiti...adeh!

wajah tension kami di office tiap kali isnin menjelang

3 otak kusut masai serabai:

rAy jR...@...Aliff berkata...

ch0tz-

k0 buang tebiat ke pe pagi2 buta g dh jiwang2 karat..hahaha...

cbe k0 kngsi sket ngn aku pe isi kndungan msg ko tue..mne la tahu hari2 aku yg suram ni leh btukar jdi berbunga2 lak...senang sket idup aku..kakaka..

ala, bse r tue..jenis b0s2 kt dunia ni sume jenis yg hari2 period..skali dtg bulan xmcm bnjir satu office ngn darah kt0r diorg..hahaha..

uppss..maafkn aku kiranya aku tksar bhsa ngn b0s ko..sorry b0s..beta undur diri..hahah..aliff yg haram....

avegalion berkata...

selamat eppy di alam reality bersama suara sumbang boss tu.. ehhehe

farish izaryl @izreez berkata...

ahhaha!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................