PUKI MAK ULAH punye cite

Pagi itu amat indah dan membuatkan Si Anak Yaakub (SAY) gembira dan aku turut tumpang gembira sama. Dengan ke-tak-sabar-an-nya, dia dengan pantas berlari-lari anak ke bahu jalan dari office tempatnya interview tadi. Hati bunga-bunga kerana diterima bekerja setelah hampir 7 bulan mengganggur.

Hampir 15 minit menunggu.....sebuah teksi berhenti setelah SAY menahan teksi tersebut.

Driver : Nak ke mana dik?
SAY : Saya nak ke bandar kajang. Dekat jer, boleh bang?
Driver : Boleh jek...naik naik!

Teksi pon berlalu pergi...tiba-tiba..

Driver: bandar kajang tu area mana dik?
SAY: rumah saya kat Jalan Puki Mak U Lah...
Driver : Dik, kita ni orang Melayu. Tak boleh ke gunakan bahasa yang lebih sopan?!
SAY : Nak sopan macam mana lagi bang. Dah memang itu nama jalannya.
Driver :oh yeke? hahaha...cam haram nama jalan.
Aku : hahahahahahahaha

ini cite betul bai...hahahahha

27 otak kusut masai serabai:

a.t.O.k. berkata...

ngiahaha.aku rase die boleh kawen ngn nama tempat aku.batang berjuntai.hahaha

nizam baharin berkata...

what? mmg ada jln ni? kat mana tu..ahhahaha

Qarl berkata...

biar betol nih

hahaha...

really need to be changed

Qarl berkata...

seriously ???

i guess

it needs to be changed

iyllienaz berkata...

ade jugak nama jalan yg xsopan kat msia ni..

farish izaryl @izreez berkata...

muahah yeke chotzzzzzzzzz

chotz berkata...

hanafi:
betik woOOOOoooOO

chotz berkata...

nizam:
ye...mmg wujud kat area kajang

i am karl:
hahahha....that y lah

avegalion berkata...

lahabau maner la yg buat nama jalan tu.. hahahah...

chokio_nia berkata...

woot2..dlu aku dok kajang gak..tak pena tau pon jln ne..jaln reko tau ah..haha..taleh blah name..

dOuble[A] berkata...

giler kentang nama jln tuh..
masyuk siottttt~ ;]

rAy jR...@...Aliff berkata...

ch0tz-

lucah d0wh...k0 ni, suke sgt ngn nama2 lucah...tcmar ksucian mata & telinga aku..hahhaa

chotz berkata...

avelagion:
miahahahha...ni buka takat lahabau...ni kacau bilau

chokio:
ada....pelikkan asal diorg xmo tukar nama tu

chotz berkata...

ray:
hahahaha...aku kan simbul sexs! miahahahha

wanzai:
hahahha....betul kata anda tu.
saja setuju yang arif

DanieL AdiE berkata...

biar betol...
x sgke ade jugak name jln mcm tu kn...

chotz berkata...

adie:
betik...percayalah..hahahha

rAy jR...@...Aliff berkata...

ch0tz-

symb0l pe???WTF...hahhaa....speechless...xpe2..bek aku lepak2 pntai...de faedah g..hahhaa....ntah kt ngeri mne ntah..aku lpe lak...

RAWNA berkata...

mcm tak caya je ada wujud nama jln mcm ni.
nak bukti yg lebih kukuh weh.haha

Seroja Jingga berkata...

jap jap..cam pening lak! cam rasa nak minum air sirap bandung!
biar betul neh.ni betul ke tipu ni..
ke super imposed..?

mamak sirap satu!
feninlah fenin!

rAy jR...@...Aliff berkata...

ch0tty-

thks 4 d 'Link"...speechless...*************

Tanpa Nama berkata...

Hahaha... x sgka ar plak ade name jalan cmni... wat owg tegelak pepagi bute niyh... =)

cintaleaixora berkata...

hahaha... naseb bek puki ngan mak tu jauh.. tp kalo bace still sme je bunyi.. kihkih

.ib. berkata...

yeke ade? ke potosop? potosop kot...~~~

chotz berkata...

ib:
betik la...mmg ada nama camni

syeid khairul berkata...

this is funny....
hahahha

Tanpa Nama berkata...

tapi org kate name jalan nie just rekaan je..guna software bl create bende nie..sbb xkan la kerajaan xperasan benda nie smua..


yg benar
ROSE ADDICTED

Tanpa Nama berkata...

brader..tu KL la brader..bukan kajang

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................