nota sedih seorang lelaki...dalam puitis ritma

Aku mentari tapi tak menghangatkanmu
Aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
Aku sang bulan tak menerangi malammu
Akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yg kau ucapkan padaku

Sebagai kekasih yg tak dianggap
Aku hanya bisa mencuba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan tak menerangi malammu
Aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yg tak dianggap
Aku hanya bisa mencuba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

5 otak kusut masai serabai:

Unknown berkata...

huhu
puitis...

zayer berkata...

ni bukan lagu band kertas kew?

chotz berkata...

YES...lagu kertas, ritma beerti lagu

zayer berkata...

ye2 tahu..jgn r mrh..kewl2

chotz berkata...

hahaha...
mana ada marah...
just hati masih sakit jek ngan my probs

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................