ako emo lagi...haih


Aku tak boleh tido. Dunhill 14 yang baru aku beli waktu buka, just left about 5 batang lagi...lainnya, telah aku sumbat dalam paru-paru aku.

Sistem otak aku ligat memikirkan hal remeh temeh hidup aku. Seakan titik statik yang menyesatkan perjalanan hidup aku yang kusut masai skg ni.

Bukan memikirkan tentang perihal yang mendatangkan keuntungan, tapi lebih kepada menghayutkan aku di alam emosi yang agak gampang tuk diatasi. Lebih hebat dari masalah negara pada aku. Iaitu CINTA.

Lately ni, entry aku mungkin agak buhsan dan berbunga jiwang...tapi itulah realiti yang susah nak ditapis atau di halang. Lagi-lagi perihal berkaitan dengan hati. Emosi aku agak menggampangkan dan menyusahkan sistem pemikiran dan penghadaman aku.

Mandi tak basah, makan tak kenyang.

Ada benar pepatah tersebut dan itu yang aku alami. Bukan bertemu cinta baru...tapi tersingkir dari cinta lama.

PerghHhHh...tersiksa nyawa.

Mereka kata, hanya masa dapat merawat?

Tapi bila?

Atau tunggu aku sehingga jadi gila?

Haihs!!!

sorry guys, lama dah tak take photo...just used my old photo collection frm facebook

3 otak kusut masai serabai:

RAWNA berkata...

give urself sikit masa la
and do something yg boleh distract dat feelings yg kacau tu
tak guna emo lama2 kalau orang seblah sana entah2 tgh bahagia. :D

chotz berkata...

hehehe...i do hope so!

dOuble[A] berkata...

haaa..btul tu chotz.buat pa la nk emo lbih2.relax n cool suda..ngeee~
btw,pict2 hang edit bpk lawa..;)

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................