entry with no ideas to merge for shout out!


Yet, another entry with out any words to elobarate for sharing. So, aku pon upload lah video poyo aku yang aku amik for the 1st time and only to upload ke teknologi manusia bernama internet.

Saksikan lah kepoyo an aku ye...

hahahaha...bodoh tau dia ni.

6 otak kusut masai serabai:

ayien.. berkata...

ha ha ha
;]

senandung semalam berkata...

hahahaha...lawak n cute gak kowt... huhuhuuuu

nizam baharin berkata...

aku tak paham apa motif kau buat vids ni..tapi agak poyo la..ahahah ok la aku mengaku kau cool! :DD

hud hud berkata...

haha nizam bodekkk :P mmg poyo doe haha andd funny!

chotz berkata...

hahaha....
aku try out my new webcam la, but then otak aku nk try upload it to tenet...best medium kat dalam ni la....hahahah harammmm

Seroja Jingga berkata...

bebulan pose ni tengok u smoke..tak tahan nih..salam singgah

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................