entri yang tak berapa entri

Hrm....

haihs...

Adoiyai...

Tak tau dari mana mahu mula.

Haihs...

Oklah, the moment of truth, no blog entry for today. Bukan sebab takde idea...but otakkusut mengalami jiwa kacau. Masih berkabung tentang perihal love storynya.

Iks...Iks

Dasyat gak aku suffer kali nih :(

waaaaaaaa

chow

3 otak kusut masai serabai:

Seroja Jingga berkata...

hey..wats wrong?? cheer up..looking for sumbody to talk to???..i can be the one :)

nizam baharin berkata...

move on la chotz..bunga bukan sekuntum..nak aku carikan awek manchester utk kau tak? ahahha

chotz berkata...

kak seroja: it ok...just about to post it out.

nizam baharin: yeah, please dude. tangkap sorg anak minah saleh mana2...kawin trus. boleh?! hehe

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................