cerita jalang itu....haihs




ArghHhHh. Buhsan!

Sekali lagi kotak rokok berjenama dunhill aku kuakkan, bagi keluarkan isinya yang akan menjadi antara penyebab kematian aku esok nanti. Api dinyalakan dan mata meratah screen computer membaca email mencurah.

Haihs

Sistem akal aku seolah sukar mahu terima.

Niat hati sekadar meluah perasaan dan rasa tersirat. Bukan berniat membuka pekung sendiri atau mencerca mereka terlibat. Hanya situasi yang merangsang otak tuk mengais sejarah hitam tuk diketawakan kamu semua.

Thanks guys, aku tak sangka plak...my entry about the past terima balas yang tak terjangka. Banyak email aku terima, mahukan aku bercerita pengalaman sepanjang menjadi jalang tuk kongsian mendatang.

Kata mereka, takda lagi pihak yang berani ketengahkan isu ni dimana-mana media pon. Atleast aku boleh mewakili bagi pihak yang sumbang sebagai pengajaran. Itu kata mereka.

Tapi aku tak sedia tuk itu...belum tiba masanya. Terlalu banyak pahit manis yang pasti mendatangkan persepsi berbeza bagi sesetengah manusia. Andai perlu, biarlah ianya menjadi pengalaman statik di kotak ingatan aku yang kusut ni.

Bila mana masa tiba, akan aku kongsikan juga memori hina tu...tuk diketawakan dan di hinakan.

Sorry guys :)



7 otak kusut masai serabai:

EdwarD FirdauS HaikaL berkata...

faham...tak semua perkara kita boleh kongsikan kan...

Seroja Jingga berkata...

cerita kamu milik kamu..terpulang..
i will never laugh at you,,
sume orang ade cerita sendiri
compliment for u..u r not afraid
to be who u are..cheers

M.O.S.A berkata...

:)

M.O.S.A berkata...

chill k? thousand salute 4 u. ur doing fine being urself.

ikanbilis berkata...

your blog is crude and humble and i like every single detail of the story you tell. its amazing to know what a life of others can be totally different and absolutely OUT. i like your honesty and thank you for following me as well.

look forward for more things to come =)

Adam Arjuna berkata...

tak de shoutbox plak kat sini.. terpaksa la letak komen..huhu..

cool blog bro.. aku suka la template ko ni...masyukk....

chowz..

eh..

selamat hari raya..

H_i berkata...

hey.just dropping by and ya i found out that there are so much fun reading trough ur blog..nice post, layout and so on..good job... keep posting and ya everyone make mistake...we are all human being....
enjoy life and have a great raya..

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................