hari yang bosan membunuh, tp senyum aku tetap manis :)


Bib..Bib..Bib..Bunyi alarm aku dondang lagu bertema gampang mangkuk hayun berbunyi, bg kejutkan aku. Sengaja aku buat pekak as usual. ArgHh, malasnye nak keje!! jerit hati aku sambil tangan aku meraba ke dalam seluar membetulkan parking 'moring glory'. Dengan selambe, aku snooze hp aku buat kali ke berapa ntah.



Knok..Knok..Knok..Along keje!! Bangun, dah kol 8 ni..BangunnNNnNn.
Laungan sakti suara ibunda aku dari luar pintu, gaya tarzan panggil anaknye ajak bergayut..Sengaja buat pekak. Dan seakan berjaya mendiankan seruan nama aku buat seketika.


AloNgGggGgGg....BangunnNNnNn...BanguuunNnNn...bla bla bla...disertakan bebelan 'rezeki pagi' yang agak dasyat dari kuasa aura mulut ibunda, berjaya juga dia menghalau setan yang buat port clubbing kat mata aku. Oh tidakkKKkK!!! aku rela pi kerja dan di hambat boss aku, dari berdepan dengan bebelan kuasa dewi panglima jingga ibunda. Amat dasyat...dengan segara aku mandi dan bersiap seperti biasa.


9.15am, sampai office. Mesin money maker di ketip suisnya. Oh jumaat arini...hari yang paling aku rasa bahagia setiap kali dia datang. tak kisah lah kalau di maki, di keji, di herdik sekalipon...bibir mungil aku masih mampu tersenyum dan hati tetap berunga-bunga keembong tuk sepanjang hari. Because the next day is weekend!!!! yey...happy weekend :)

2 otak kusut masai serabai:

ayien.. berkata...

erm morning glory??
????
vocab baru ayien belajar hari ini..
ha ha ha ha aha ha ha ha...

hope u have a great weekend..
da da
;]

myQza berkata...

la la la la..... keje .. keje.. jangan malas!!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................