anak toyol kacau tido aku...gampang!

Bantal tilam...empuk. Tidor nyenyak...heaven. CUaca...sejuk. Selimut kulit babi...syok. Taik mata and air liur basi...lantak pi lah. Mimpi project...hampir-hampir basah.

Ye! Hampir-hampir basah.

Tak Sampai ke kemuncak pon lagi, dah di kacau daun dek panggilan telefon toyol kecik dipanggil En. Tungkik. Kali pertama his call, aku sengaja buat-buat tak dengar dan cuba pejamkan mata secepat mungkin, ngan harapan mimpi syok tadi bersambung semula.

Tapi concentration aku di cabul dengan his 2nd attemped tuk bercakap ngan aku. Ah, pi mampos lah. Hp aku berhenti berdondang sayang. Senyap dan indah seketika. Heee, paham pon.

Tak sampai 5minit suasana sunyi tu aku nikmati, hp aku melalak kembali. Gampang tol En. Tungkik ni, xgeti nk give up ke? FarkKkKK...Ni selagi aku tak pickup hp, mau sejuta missed calls aku dapat ni.

Woit, hang tidoq lagi ka? bangun la weh, matahari dah tepacak ataih pala dah ni...
Suara garau yang agak kepit tu amat hyper. mungkin dia terlebih amik gula agaknye.

AloOoouUuuUUuu.....
Sengaja aku keluarkan suara gaya orang nazak nk masuk kubur, menggunakan pendekatan halus bagi En. Tungkik paham yang aku tak terpaksa dan malas nk melayan dia. Mata aku menjeling pada jam dinding.

FarkKKkKK!! dude, it not even 9am yet! and it saturday dude, saturday!
Tetiba suara aku keluarkan pitching yang paling tinggi sekali penah aku lontarkan.
Im gonna kill u dude...seriuos say, it better gonna be bout dead or live. If not, you are dead meat! apa ko mau?

Penting ni, hal idup mati gak..Hang nak join kami dak? jom la, Tak dak hang, xcukup korum.

Pe yang engkau merapu toyol??!!

Private party tonite kat Genting. Si M and the geng buat, and yes you are invited. Hang jadi VIP guest. Hehehe...

Ni ko dah nk bertolak ke?

Dak aih, betolak ke atas kayangan petang ni kol 5pm. Kita terbang na malam ni ke kayangan biru...hehehehe. Macam-macam ada, sume fully sponsored. Bawak badan ja hang.

FarKkKkK You! tak boleh ka hang bgtau aku petang nanti! Pi la mati...please.

Telefon aku letak. Trauma dan amarah yang tak leh dibendung, aku cabut bateri hp aku dan letak bateri tu kat bawah peti ais. Hp tanpa bateri aku simpan dalam drawer computer table aku.

Aku mau tido dan mau sambung mimpi syok tadi, tapi mata aku terkebil-kebil dan galak buntang.

Gampang ko En. Tungkik! Berbakul-bakul aku sumpah seranah beliau ,sambil ada terdetik hati aku tuk asah parang skg ni dah cari dia...

ArghHhHh

4 otak kusut masai serabai:

fahruzzaman.Ismail berkata...

Haih...kwn ajak melaro tu.
jgn lepaskan pluang.hahahaaa

chotz berkata...

hahaha....tu belakng cite lah bro, tido lagi syok...petang beb! ni dah xleh tdo dah! aiyaakkkk

Tanpa Nama berkata...

party party party

a.t.O.k. berkata...

ahak.
aku tetiba jauh chenta ngn ayat mencarut kau.
siyes, aku nk angkut weh.
muleh?

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................