weekend yang jahaman bosan


Hurm, tak sedar...ahad aku dah setengah hari berlalu. Berlalu sia-sia. Aku rasa cam tak puas kali ni bercuti. Rasa terlalu pendek plak weekend aku ni. "Adakah esok aku MC atau EL?". Oh, tidak...bertimbun haram kerja aku kat bahu ni.

Hurm, aku dari semalam mencari idea tuk concept design client aku. Tapi ilham tak datang. Otak aku kosong dan bengong. Dah puas godeh and google, tapi otak aku dah tak mampu tuk berfungi dengan sempurna. "Mungkin tak sampai seru lagi ni". Saja sedapkan hati sendiri. Mungkin dengan sebatang rokok dan secawan milo mampu menghairahkan otak aku yang agak tepu tenuk ni...

"Haah...sedap betul air milo bancuhan aku ni". Ayat sedapkan hati sendiri digunakan lagi. Milo instant 3in1, nak rasa sedap apanya...camtulah rasanya. Tiba-tiba rindu plak kat mak aku. Bestnye kalau dia ada skg ni. Masak lemak cilli padi...Halele, terliur lidah aku. Hurm, aku mengeluh lagi.

Weekend ni bukan perpihak pada aku. Terlalu cepat masa berlalu. Otak aku krem dan buntu. Idea, datang lah bertalu. Or maybe esok MC or El? Setan dah berbisik utk ponteng on monday blue. huhuhu

2 otak kusut masai serabai:

aku arjuna berkata...

cool lah ayat yang hang guna. creative.

Tanpa Nama berkata...

uwaaaaaaaa..... sangap plak....

El-imran nct tak jauh dr sini......

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................