siapa aku & otakkusut

Ini percubaan kedua aku utk merapu dalam dunia blog ni. Diilhamkan dari perspektif yang dibawakan oleh 2 bijik mata aku, ke sistem akal aku yang kusut dan serabut...dan hasilnya, jari jemari aku yang kasar ni menaip apa yang aku rasa utk "brain sneak" korg sume.


For those who know me, thanks for reading my craps, and for those who doesn't know me, just take as much as ur time utk kenali & pahami aku. aidai rasa cinta berputik, biar takdir yang menentukan :)

S i a p a A K U ?
Aku chotz...bukan pangkat or darjat..tapi sekadar nama yang meniti dibibir mereka yg kenal aku. Aku sangat tidak teringin menyusahkan sistem akal aku dengan timbunan perkara yang meleburkan nafsu aku untuk menikmati dunia. Itu lebih aku anggap sebagai kelemahan.

Aku senang dengan semua orang disekeliling aku walaupun ade yang bersifat antagonis dengan aku. Aku mempunyai kos hidup yang agak tinggi luarannya (poket kosong) tapi aku sangat "out-dated" dari trend dunia kontemporari (bukan budak indie, band atau telibat dalam kancah dilema budaya"). Dari kualiti seorang insan aku masih dalam masalah besar. Tidak terlalu bersosial (segan) dan mempunyai ruang lingkup komuniti yang kecil. Sederhana.

Seorang kuli batak berjawatan Art Director, graphic and art aku anggap sepenting udara utk aku meneruskan hidup aku yang simple yet complicated. Aku amat obsess dgn graphic and art. Orang sekeliling yang kenal aku, pasti bersetuju ngan hal ini. Sangat Setuju!. Inilah aku dan dunia ku :)



2 otak kusut masai serabai:

natas_asha berkata...

itu adalah kamu..

chotz berkata...

yeah...it me

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................