idea yang tak diundang

Hurm, tengah aku terkial-kial mencari ilham...tiba-tiba terpancul idea yang tak diundang masuk ke sistem akal aku yang hampir berkeladak ni, pada masa rokok yang ke dua sampai ke puntung. Idea yang tak memberi kesenangan pada aku, tapi mungkin pada yang lain. Mereka yang seperti aku, mencari rezeki melalui kesenian graphic dan multimedia. Bagi mereka yang sealiran, mesti paham apa yang aku mencarut skg nih.

Bukan idea baru. Bukan juga idea bernas. It matters niat aku nak menolong sesama kita. Aku ada banyak links website yang aku panggil "graphic references" yang maybe, aku boleh kongsi makan sesama. Andai ia membantu, alhamdulillah. Jika tidak, abaikan tanpa rasa busuk ati atau iri dengki. Akan aku post bila masa mengizinkan :)

0 otak kusut masai serabai:

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................