kisah dia yang melamar...


Bosan. Amat bosan malam itu. Ashtray yang awalnya kosong dan bersih, dah berisi 4 puntung dunhill dalam tempoh sejam. Tak sayang nyawa. Atau mati awal tu tanda tuhan sayang kita lebih dari yang hidup? What ever. Not in the mood to talk about it. Maybe later.

Lighter aku gayah lagi untuk kali kelimanya malam ni. "Argh, online lah". Lalu MacPro aku picit punat pusatnya lalu loading ia seperti selalunya. FB yang pertama di jengah. Wah, 8 new friend requests! Hanya 2 di luluskan. Tiba-tiba chat box di bawah FB blinking. Oh dia :)

"Rindunya kat ko chot. Ye doh, aku tengah tengok ur video ni, ulang banyak kali. ErkKkK...are u high or drunk D? No im not la, im in tpt keje ni, gila nk high or drunk? Haha, mana lah tau. Ko tu gila. Siyes doh aku rindu ko sangat-sangat. Yeah, me too darl :P Aku xsabar nk jumpe ko weekend ni. Ko pakai baju pe? Im not sure lagi, if ko jupe baju kat sana, blikan lah...i donno what im gonna wear. Maybe just shirt with short kot. Ntah. But for sure kasut designer I've told u before. Yeah, the shoes yang make u broke tu ke? Awwww.cant wait to see them gak :) Hehehe.

~long silent fulfilled with made reply to video comments and etc~

I really miss u la love...Chot, jom kita kawin nak? Kawin...ok jom :P Aku serius ni doh, last time aku proposed ko depan adik aku n A, ko tolak camtu jek...malu aku! Ko ni bia betik??!! serius ke ni wei??!! Yeah, i am serius...we know each other like what?! 8 years...I know u inside out, vise versa! Bia betik ko ni D. Frankly say, I have tod about it. Kalu ko serius, aku on jek...ok, jom tunang sok! Iks ko ni...aku serius lah! aku skg ni malas dah nk cari new guy, stage nak kenal hati budi, bla bla...so, frustrated la. Kalu ko, aku tau sape sebenar ko! Jom la kawin! ErkkKkK....betul gak tu kan. same goes here. but, serius ke ni wei? I tod ko main-main jek last time tu?! No, i am serius! Ok, pas puasa kita tunang...ok??!! :P Tunang?! for what? xpayah la...kawin jek. Not lah, i the olders in family, same as u...so, our parent for sume nk ikut adat sume. So, put this way, kita engage dlu 2 years..ikat hidup. Ada rezeki awal...kita kawin awal, if not...stick to the ikat 2 years. We'll see how it goes frm there. ok?! ok deal! We'll discuss on this saturday k. love u babe...really miss u. Gotta works to do. bye.

Yang pasti, bonda terkedu bila tetiba aku ungit hal bertunang buat sekian kalinya setelah kian lamanya. "Dengan sape plak kali ni?" soalnya. Ala, dengan D la. Dengan D? Yang satu study dlu tu ke? Yups (sambil buat muka kerek) Xde angin xde ribut tetiba nk tunang ni. Pelik (giliran bonda buat muka kerek). Lagak polis tingkahnya. OKlah, set la date dan tanye family dia camne. Maybe kita convoy ke penang 3-4 kete nanti.

ErkkKkKKkKk...aku telan air liur. Over sungguh bonda aku! Dan aku masih menelan air liur tiap kali memikirkan hal ini sampai skg ni. Glup! Cupid aku dah tunaikan tanggungjawabnya pada aku. Atau dia telah mati awal sebelum aku?! Glup Glup!!


15 otak kusut masai serabai:

Tanpa Nama berkata...

lorr...it so complicated being u lah bro. are you serious?

Tanpa Nama berkata...

betul or propa je ni?

Ieeko. berkata...

Waaaaaaaaahhhh, bestnya :D All the best!

Unknown berkata...

yeyeyeyeye...go!
nk tunang...
tapi anda yakin ker..??
tk der talian hayat nie

Tanpa Nama berkata...

tade citer qilash ke bro?? eee kang bg org lain kang

Farah . 5577 berkata...

biar betul chot.. terperanjats den!
anak dlm perut pun turut terperanjat ni..

kalau betul.. aku pun tumpang eppy utk korang..
betul gak kata D tu.. dh kenal lg senang..
n ngan bestfren ni pun lg senang..

mcm aku n one pun.. kinda bestfren nye basis..
jd always there for each other kan.. :)

Lady.ATH.3 berkata...

OMG! you should've said yes in from of that day!!!

so are we expexting an "announcement" from the soulmates this weekend or what?!!!!

i'm so excited i almost shit my pants! Happy for you guys... DEAR GOD, PLS MAKE IT HAPPEN FOR THESE TWO LOVELY PEOPLE IN MY LIFE... AMIN

afzai.nizam@yahoo.comm berkata...

Salam singgah salam Takzim dari blog kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
Salam perkenalan..
Kamu terkena bisa panah arjuna.. Bukan mati tak kira sape melamar sapa skrg tapi tanya dada tanya selera..

myQza berkata...

begitu mudah melamar, di lamar dan menerima lamaran?

Tanpa Nama berkata...

jadi kelalawar.

AiYa berkata...

aku msh kabur. siapakah D? senior ka weh? ahahahha

chotz berkata...

aiya...heheheh, yeah, hang kenai sangat gadis tu la nik

girl in a rut berkata...

nearly cried reading tis post... it's funny tho... hahahaha... ermmmm. all the best to u? wakakakaka...

~Ati_Hime~ berkata...

so sweet! i like it! XD

Amir Hazwan berkata...

so jadi x? haha

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................