masih bernyawa


haish..


its about 4 months aku menyepi dari dunia blog ni. banyak yang aku pendam dari menjadikan ceritera pada kalian. tak pasti bagi diri, untuk bermula dari pangkal cerita atau awalan story yang mungkin xde sapa yang peduli.

yeah.. takde sapa yang peduli.

sepanjang 4 bulan ni, banyak menjadikan aku manusia lebih heartless dari sebelum.

heartless itu aku.

yang pasti, aku masih hidup, bernafas seperti aku dahulu sepanjang 30tahun menghuni duniawi ni :)

akan kembali aktif berblog seperti biasa jika diizinkan :)

5 otak kusut masai serabai:

::FAIZ:: berkata...

itu pic ngeri

Tanpa Nama berkata...

mnjdi heartless itu baek..tp hati2..tkot sakit dalam...sbb pendaman perasaan..

dr:pmbca blog mu :)

shahirahkhairudin berkata...

yeay ! chotz the bebi kembali !
lagu the fray - heartless untuk kau satu. bukak sendiri kat youtube. ke nak aku nyanyikan? lalala~

Mulanya disini...... berkata...

heartless make u stronger dude!

sobri yaacob berkata...

:)

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................