happy new year! #MAMPOS! hahaha

ok... i know its been ages aku biarkan blog aku bersarang semut bak Kerol Izwan cakap di FB dia..
to be frank... aku tak tau apa yang aku nk gebangkan kat blog aku ni dah...

bukan bermaksud aku takde cerita mahu kongsi bersama, tetapi more to malas mahu menaip.. hehehe. but seriously aku mmg malas menaip! that the main reason.

we have been in 2011 ni almost 3 month dah kan.. mmg laju je masa ni merempit tinggalkan kita! and yup... as you guys read entries aku sebelum ni, banyak yang makan ati la, nanges la, maki org sana sini la... but for now... this year, 2011 been treating me sooo good :) Alhamdulillah for that!

banyak perubahan yang berlaku since 1.01.2011 till now... my complicated life been tak se-complicated dah. im trying to enjoy the moment i live for now :)

and i promised, from now on... i'll try my best to update my blog regularly. thanks to Erie Yusof yang baru je 'sekolah kan aku for rajin update blog aku ni... thanks bro :P im owe u one!

oklah... actually aku dalam prosess 'buat badan' skg ni... seriously i'll doing what ever it takes for naikkan berat badan aku... for that, aku update la skit camne rupa aku skg ni k... hahahah

ok done for now... selamat beramal :)



(ketip pada pic for tumbesaran)
this is latest aku... taken last 23.02.2011. dah berisi akhirnya LOL
and owh, banyak pic separa lucah aku tayang body ni aku upload thru twitter... so kat plixi lagi melambak aku post bogel ni! hahah

this muka was taken on 17.02.2011... so, kalau jupe aku kat tepi jalan ke, ngan makan ke...
jgn segan2 tegur and belanje aku makan ok :P hahah..

8 otak kusut masai serabai:

shahirahkhairudin berkata...

yeay !! bebi udah pulangggg.. hah ni bukan kate tak belogging.. ntah2 belog daku pun tak baca..

well.. wish u a great n wonderful 2011.. namo sedey2 lagi dah.. sepuk dahi nanti.. kawen jemput daku.. :p

Aiman Ariffin berkata...

sounds like you have a good start there! all da best!

Tanpa Nama berkata...

haha. asal di hilight kan FB aku bai? haishh...malu lah. May God bLEss u always for year 2011 - EY

shafarshahril berkata...

re: hi

Unknown berkata...

ahah..happy new year..tahun baru masihi dh lepas..
tahun baru cina pun dah lepas..ahaha

lumut berkata...

aku x tgk muke..aku tk iphone?
=p

take care chotz.

cimöt berkata...

design by yourself??semarttttt~~~

Abir Abhar berkata...

wah22

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................