diam aku bukan sepi

(latest of this tuan tanah kedaung - click pd image tuk tumbesaran)

Kau marah padaku aku diam
Kau maki diriku aku diam
Kau ludahi aku aku diam
Kau usir diriku aku diam

...O..OO...Sabarnya aku
O..OOO....Hinanya aku

Kau tunjuk muka ku aku diam
Kau hina diriku aku diam
Kau jambak rambutku aku diam
Kau paksa ku berbuat ku tak diam

O..OOO...Suadah terlalu
O..OOO...Tak ku maafkan, tak ku maafkan

Sabar ku pasti berbatas
Apa lagi menyangkut yang ini
Ku puja kau karna,
kau mampu bertahan tak lakukan semua
Ternyata tidak.....

5 otak kusut masai serabai:

shahirahkhairudin berkata...

bebi telah kembali berkarya.wohoi !!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Ehem.

As I told U, muka ni sangat penuh sinar kebahagiaan dan penuh keimanan~

*amik telekung*

Afzainizam berkata...

.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
----==--Kami Mengucapkan---==----
Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com


Salam kunjungan salam ziarah….

Sorry Terlalu Lama Tak Ziarah Blog Ni but kita masih kawan sealam maya kan.... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

woooooo aku jumpa balik blog ko ni aku terputus hubungan lahhhh...

ohhhhh diam menyepi.... sepi diammm.... diam terus ....

beb ko balik JB tak raya nanti n wehhhhh

LUMUT berkata...

jangan dihina..
maafkan aku..

eh sori merepek sini chotz.

take care dimana saja kau berada chot

Zaki berkata...

jiwang gak chot ek..haha

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................