#224 ucapan bakal PM dipagi sabtu

Gua menulis bukan kerna nama...
Gua menulis sebab gua suka berkongsi...
Gua menulis sebab gua suka bercerita..
Gua menulis dan gua tak mengharap org akan baca..
Gua appreciate siapa siapa yg singgah laman gua menulis..
Gua menulis bukan utk rating...
Gua menulis mengikut instinct gua...
Gua menulis dan gua dapat ramai kenalan...
Gua menulis dari dlm diri gua bukan atas tiket meniru sesiapa..
Gua menulis ada benda yg nak ditulis...
Gua menulis bukan cuba nak berlawak...itu gaya penulisan gua..

So kepada kaum kaum yg selalu singgah dan sanggup meluangkan masa seminit dua kat blog gua,gua appreciate sampai mati...

Kepada yg tak suka, gua tak boleh salahkan lu,itu hak lu org..
Setakat nak masuk and caci maki diri gua, gua senyum jer...

Gua bukan ade share ngan BAPAK lu org pon...dan gua tak makan beras BAPAK lu org juga..
So gua senyum lebar sambil mendepakan tangan tanda freedom..

ini negara bebas...lu nak jalan kat Lowyat pakai cawat pon takde org marah...
Lu nak jogging kat lake garden pakai coli saja pon takde org marah, org ikut sama lu jogging lagi adala...

So gua sebagai rakyat yg mengamalkan demokrasi, mengangkat tangan gua tinggi tinggi sambil menggengam penumbuk gua tanda Sosialis!!!!

~sekali lagi gua merepek~

11 otak kusut masai serabai:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

gua baca sebab gua suka apa lu tulis bro~
walau gua jarang2 komen~
tapi lu tetap di hati~

lumut berkata...

=)..
aku x kesah ape yg ko tulis.tp aku suke dtg sini

AkU berkata...

Ko nak tulis pe..ko tulis je la bro..sumpah aku tak kesah..Ko suke ngarut..aku suke org yang ngarut..eyh..carut nagn ngarut sama ke??
sama kan??
hmmm..

hans berkata...

biar jer sapa yg tak suka
dalam dunia nih bukan kita dapat puaskan hati semua orang

Katak Ijau berkata...

aku suka singgah sini
sbb aku suka baca ape yg ko tulis bro..
sumtimes entry ko ade yg leh buat aku gelak bahak2..
ko take care ok...

aRe_La berkata...

wuhuhu..:)
lu punya entry dh mcm santapan wa hari2..

Tanpa Nama berkata...

LH nak tengok chotz blind date dgn LH pakai g string je bole? Heehehehe.

Seroja Jingga berkata...

chotz
even lately akak diserang angin kus kus yang terlmpau sampai tahap sakit kepala..repekan ko ni tetap best

akak pun sama lah..menulis bukan sebab nak trafic or polis trafic or rating or apejadah yg sewaktu dengan nye..fuck to all the rating..janji wa suka kan..

uh! sedap nye kentut...

wanita mutalib berkata...

gua menulis sebab mahu cari blog menarik cam lu :)



salam singgah :)

chotz berkata...

hahaha...thanks all :)

Tanpa Nama berkata...

No problem Chotz.

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................