please do fuck yourself please...im begging u!!!

Assalamualaikum

arghHhHhhH....

bengang gila aku...i thought that my #100 entry ni akan lebih bersifat "suci dalam debu" coz aku terbaca about pemergian seseorang menemui Maha Pencipta blogger bernama KAMARIAH BINTI MD YUSOF,(seorang blogger dengan nama gelaran hamiza). Beliau telah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada jam 5.30 pagi, 7 February 2010 di hospital Sg. Buloh. Al-fatihah untuk beliau....and di panjangkan doa agar beliau di tempatkan dikalangan mereka yang beriman...amin~~~

kisah lanjut tentang kematian arwah DISINI.

coz berita ni bebetul membukakan mata aku yang hayat kita bila-bila masa jek bleh ditarik camtu jek....

tapi...... (cabut songkok jap)

setelah sekian lama aku tak menjenguk facebook aku, tiba-tiba ntah pe yang merasuk otak aku suruh check....aku ternampak satu competition ni....


sumpah wei....aku sebagai manusia yang diciptakan berk*n*k mmg teramat malu ngan adanye competition ni....pala b*t*h tak bersunat btol tuk sapa yang mencipta award p*k*m*k lahanat ni...

nak tau pe comment aku for this shit??!! BODOH!!!!

nak lebih comment??!!

ghl**oi&ur8**8hg&**sd**gho**gsd,gj*;asd (telah di censored oleh blogger.com)

apa bangang si pencipta award ni?! motiff tuk apa??!! cari anak ikan ke?

bukan aku cemburu, ataupon busuk hati....jauh sekali tuk aku ada rasa hasad dengki, tapi...arghhhHhH, ntah le, why this kind of shit?!! why?? aku tak nafikan melambak kat luar tu competition for lelaki cam Hero Remaja, Lelaki Maskulin and Cleo 50 most Eligible Bachelor, but they have a really reliable motif beside it, supported agency kebajikan selain searching for the next "what ever" talented lelaki bg jadik pelapis in our media celeb' world.

tapi ni??!!! tuk pe wei??!! please bg tau aku skit???!!!! tolong la bagitau aku agar dapat tukar minda sempit aku ni....ngan manusia yang join that shit, aduh!!!!!!! sumpah aku rela didera onani berdiri 36jam straight dari join that stupid award!!!!

korang tak setuju ngan pe yang aku cakap ni??!!

PI MAMPOSSSSSSS,

nak lagi??!!

PI MAMPOSSSSSSS berkali-kali please!!!!!!

ada aku kisah??!! sumpah award ni menjatuhkan maruah lelaki and lelaki yang join tu, for sure menjatuhkan maruah sendiri!!! baik korang ni pi potong k*n*k korang and bg makan anjing jek. ngan korang jadi bahan gelak satu malaya....syok sendiri wei!!!! aduh, sumpah aku cam nak mengadu kat PM jek bagi close this nonsense-stupid-fuck-yourself-please-award.

assalamualaikum (mode suci dalam debu balik)



paham kan maksud aku??!!

p/s: jambu sangat ke ni??!! cam terung ye....tu pasti!!! jambu?! jambu lagi bentuk hidung aku ni!!!!
p/s/s: tu lumut, hang kan jejaka jambu...pe lagi, join la cepat....biar aku bg penyepak kat pipi kanan hang sampil mutah darah masa vote hang nanti...

24 otak kusut masai serabai:

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha.. aku pon fuck mende bangang nih.. and fuck punya fuck.. sekali tengok ade member sekolah dah.. pergghh.. kebanyakan dorg just cr angle yg perfect.. then touch up sket dgn photoshop kasi nampak cerah sket n nampak jambu.. erghhhh..... ~!! eh chot.. aku rase ko bleh join.. hahahaha...

lumut berkata...

hahahahahahahahahahahaha.....
hampeh mung chotz...jadahnye aku jejaka jambu....hahahahahaha..

gelak lagi!!!

jup chotz,
meh nak tnye..yang arif,mengapakah nama lumtu yang terselit dibawah itu??adakah krn penulis merindui jejaka jambu itu??

yuccckkss..haha..

tp kan chotz...before ko bg penyepak kat aku...mai aku sekeh kau dulu ade ke panggil aku jejaka..nnt xde org nak ngurat aku taw,jatuh saham i..hehe..

dah jgn mrh2 pagi2 ni ek nudak tak suke minum air kaler gelap.=p

lumut berkata...

nak komen lagi.
muke jantan tuh sorang2 macam mintak penarajang "jejaka lumut".
setuju?
haha

chotz berkata...

je who:
biadapssssss

jejaka jambu aka lumut:
hahahaha.....sila la cuba hang masuk wei...mmg yakin aku sanggup pi aukland semata2 nak belai pipi hang ngan buku lali aku ni...

hahhaha

shahirahkhairudin berkata...

meter serakah tak gerak ar wei..meter rosak ke, atau peserta peserta award punkoq tu yang menyebabkan meter rosak? miahahahaha..

chot ko nak join ke? kalo ko jin habis ar..i dun lap you anymore bebi..miahahaha..

Unknown berkata...

wah terkujat gua bile tahu...
gua pn tak tahu hal...
kalu x sure ko nak juin....

hahahha haram jadah nye aku nak juin...bikin malu diri sendiri jerk...mongok la org yg wat kontest neh

Hans berkata...

klo ko msuk sure no.1 ! wakakakaa !

Adam Haiqal berkata...

jelas;
manusia mementingkan kesempurnaan.

kenpa x dibuat awrd manusia terhebat ke,manusia bijak ke..

rupa paras menjadi aset utama kehidupan manusia hari ini...
dunia duniaaa

LovelyMe berkata...

singgh,
aku xsuke lelaki jmbu..
bajet jer lebey..

Pojiepooh Abdullah berkata...

OMG!
I tot I'm the only person yg kutuk mende nih, ada gak yg kutuk ek..
Gimme 5 bro!!
Aku rasa meluat giler siot, cam syok sendiri jer...
Tatkala tuh bukan dapat apa² hadiah pun, glamer? Mak nenek!
Klo glamer pun kekwat, kerek, baik xpayah..
Muka pun xseberapa memasing, bajet jer lebey..
Masing2 fotogenic beb!

Tanpa Nama berkata...

aku rasa aku nak buat plak pencarian wanita feminin... mesti ramai leh aku usha kan... kah kah kah!

p/s: sayang, if you read this, maen² je tau... keh3!

RAWNA berkata...

lol.orang mesia dah takde keje kot. lame gila wehh. nak termuntah.

Afzainizam berkata...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…
Mei Tiao Da Jie Xiao Xiang
Mei Ge Ren Di Zhui Li
Jian Mian Di Yi Ju Hua
Jiu Shi Gong Xi Gong Xi
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

Di tiap jalan dan lorong
Dari mulut setiap insan
Ayat pertama tika bersua
Adalah tahniah, tahniah
Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

Dong Tian Yi Dao Jin Tou
Zhe Shi Hao De Xiao Xi
Nuan Nuan De Chuan Fung
Jiu Yao Chue Xin Da Di
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

Musim Salju kini berakhir
Sudah pasti khabar gembira
Angin panas musim bunga
Akan menghidupkan dunia kita
Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

Hao Hao Bing Xue Rong Jie
Yan Kan Mei Hua Tu Rui
Man Man Chang Ye Guo Chu
Ping Dao Yi Sheng Ji Ti
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

Salji dingin kini menghilang
Bunga-bunga kian berputik
Malam yang panjang kini berakhir
Kokokan ayam kedengaran sana-sini
Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

Jin Guo Duo Shao Kun Nan
Jin Li Duo Shao Mo Lian
Duo Shao Xin Er Pan Wang
Pan Wang Chun Tian Di Xiao Xi
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

Setelah mengharungi kesusahan
Dengan penuh ketabahan
Kita semua mengharapkan
Keberkatan musim bunga
Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

Salam ziarah salam kunjungan persahabatan dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

Salam dari kami sorry agak lama tak menyinggah blog ko.... seperti biasa kami agak sibuk sikit... sorry ye....

Afzainizam berkata...

Salam ziarah salam kunjungan persahabatan dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
Al fatihah buat yang telah meninggalkan kita terlebih dahulu...

Alfatihah,.....

Ieeko. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
lumut berkata...

hampeh chotz....

Anon berkata...

Chotz,

kalau compare gamba muka bogel ko dgn mamat2 jambu tu, aku rasa ko 100x lebih jambu :p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

OMG!

Jap, aku pitam

Jap, aku nak muntah plak~

aku baru nak bertafakur kat atas, dah mula mencarut pula~

Aliph berkata...

ROFL. i tot i was the only one who fuck up bout this whole giant bullshit. *jatuh kusi* for the first time i went to this fb. the funny part is there even got this guy with bloody long beard n signed for this stuff. aiyaiyai. wat a shameful thing happens in MALAYSIA

Mrs Nurul berkata...

innalillah. betul ke weh..;(

erm award tu mmg tak patut wujud..akal ade taknak guna...

Farah . 5577 berkata...

alelelele chot..
join jerk..! mana tau ko menang..
heeee..

jgn mara... larikkkkk!

MizzPhyz berkata...

ayooo kakak TAKOT! ;S Chot mengamoks EMO? jgn dong! tak suwettt

Ieeko. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ieeko. berkata...

Chotz, my friend baca your blog, and die terkejut tengok muka dia dalam top 100 dalam "jambu" competition ni.
Dia cakap dia tak penah plak masuk benda alah ni. Haha.
Dia da confused dah asal tibe² muka dia ada dalam list tu.

Nama dia AKIM tuh.

Lol!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................