ok...short update

aku berkabung coz de masalah kesihatan skit and dari kemurungan menjunam...


to kak seroja, yeah...ive recieved ur msg last morning and sorry i cant reply ur msg la kak...
thanks for the concern.

ok....malam nanti aku pot pet panjang skit...just got back working in the office...melambak gila kot keje aku skg ni yang pending...

serabut otakkusut aku ni!

11 otak kusut masai serabai:

RAWNA berkata...

dah la kusut, serabut lagi.

Seroja Jingga berkata...

its ok..im glad that u are ok! cheers chotz

shahirahkhairudin berkata...

giler kentang!!! terubat kerinduan, ke-kangen-an aku sama kamu..eh silap..bkn hang..ekceli belog hang..

lumut berkata...

lame gile kau menghilang dude...
rindu tulisan kau.
kesihatan plis jage ok...
n ciumkan budak comel tuh.
=)

chotz berkata...

k.a:
tulah pasal....serabut mabut aku la ni

chotz berkata...

kak seroja:
yeah....cheers :)

shira:
biadapssss hang ye!!!!

Lumut:
aku rindu pada hang wei!!!

avegalion berkata...

ya la beb...
lama bebenor senyap...
apa story? hehe

AkU berkata...

all the best bro..!!

Hans berkata...

soba aje lerr ..

farish izaryl @izreez berkata...

cepatin update haha

farish izaryl @izreez berkata...

cptin update

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................