bercumbu sama dinding

beberapa hari ini
aku menjadi pengunjung tetap belakang tabir sang langsir
melihat panorama dari jendela kamar
menghirup asap beraroma cengkih yang enak
mengasyikkan!
sebentar tadi
aku baru kembali dari balik tabir sang langsir
bercumbuan dengan sang dinding
dan melafaz cerai pada sang katil...

18 otak kusut masai serabai:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

dan aku juga melalui malam2 yang suram dengan renungan ke langit yang gelap sambil menuntut fasakh dengan kesunyian~

=]

notso_violet : seindah bunga seri pagi berkata...

jadi katil tuh dah single la ek skang nih?

myQza berkata...

bercumbu dengan dinding rasa apa.. sejuk je hujan2 ni. la la la

NAZ berkata...

haha nice word

a.t.O.k. berkata...

tapi rinduku pada cik comforter makin mendalam pabila waktu sejuk mule menjengahkan dirinya.


btw, aku rindu gilak sama kamu!

shahirahkhairudin berkata...

tu maknanya chotz skang duda..wei aku chop ko dulu..miahahahahaha..

cili belacan berkata...

aper yg ko nk ckp sbnrnyer wei..fening kepala..arghhhhhh.

Afzainizam berkata...

http://firestartingautomobil.blogspot.com/

Salam lama kami tak datang kat blog ni.... aku sesat cari blog ko ni...

ko cium dinding ke..... cehhhh kat dinding ni mesti ade gambar ape-ape ni.... sanggup ko cium dinding tu..... pagi yang hangit hangat.... aku pun malas meninggalkan tilam kesayangan ku....

Seroja Jingga berkata...

bz sangat lah ki ni chotz

lumut berkata...

ape jadah lu private itu hari!!!!!!lempang nak???

weh...turun mcD jom??
tp janji bawak anak kau..aku nak peluk cium die..hehe

snannye aku segan..chotz..aku turn kl on rabu neh,..jmpe sis seroja kat sogo..jomlah join.ok x??hehe

hud hud berkata...

huda likes this ! :DD

farish izaryl @izreez berkata...

hahah cumbu sme dinding jaa?:p

cili belacan berkata...

chot nnt dtg r upm khamis ni..ad ptndingan zapin wei..tgh ari,inter universiti...dtg la beramai2..huhu.

lumut berkata...

chot..
lu trun sogo??
okeh2..wa trun jumpe sis seroja and sesape yg sudi lg..hehe

.::Cik Dara@Encik Teruna::. berkata...

la apsal cium dinding?meh cium cik dara..huhu..

-Encik Manis- berkata...

Hi..jgn lupa sertai contest yg sy anjurkan di laman blog sy.
http://sensored85.blogspot.com
Anda cuma perlu memberikan pendapat tentang masalah yg telah sy ceritakan didlm blog sy.
Pembaca yg memberikan pendapat yg bernas..akan menerima hadiah.Sekian

Afzainizam berkata...

Salam ziarah dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

eeeemmm lama tak datang ziarah blog ni.... sorry agak sibuk sikit....
bercumbu ngan dinding... aku rasa ko gersang lah sekarang ni

dunia gemetar di tangan sendiri
menelanjangi satu satu senyummu
yang diurai waktu. masihkah aku ingat mata
itu?
benda yang begitu rahasia memendam tiap rona
dari genggaman yang kerap kurindukan,
di sela tirai tirai jendela, berharap
saja kau lintas
dan tenangkan gemuruh ombak pasang yang
berlomba-lomba
di pantai sunyi di sudut dada ini
di sudut yang paling tersembunyi
hingga banyak prosa tersimpan, terdiam dan
terlupakan dengan begitu ikhlasnya.
o tusiyah, jangan nyala demi aku
sungguh
walau terang kurindukan tapi
bukan kucari untuk kehilangan.
biar saja aku
tetap di balik tirai
sambil mencoba selami rahasia
di matamu
yang
jauh.

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih untuk blog yang menarik

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................