bertemu pasangan blogger gay di MidValley (Part 1)

En Lumut dan En Comey bermesraan

semalam as promised, aku telah berjumpa seorang blogger tegar bernama En. Lumut, bersama rakan se'gay'nya benama En. Cumey. Seperti yang dijangka, dia mmg seorang yang hansome gila and good looking, tu tak termasuk ngan pala sewelnya yang mmg akan membuatkan semua lelaki cair padanya...ye, diulangi LELAKI cair padanya!!!!

pertemuan singkat yang banyak sessi melucah itu, telah diadakan di pizza hut yang tak tau asal, panas cam haram gila bapak petang tu!!....aku cam selalu la, ngan sengaja tak shave susuk dimuka, pakai baju paling comot, jupe pasangan gay ni dan bertemu mesra...En lumut sepertinya berlagak cool dan macho depan aku...cuba mengorat seekor mamat jambu di pizza hut.

Tanpa segan silu, beliau menjilat lidah beberapa kali dihadapan budak jambu tersebut! aku hanya termanggu dan tergamam melihat. En Cumey pulak seakan cemburu di sisi En. Lumut, terus merajuk tak mahu makan pizza yang di order oleh En. Lumut bersama jejaka jambu itu. Lalu En. Cumey terus mengeluarkan statement berani mati pada En Lumut, "I tak taste la ngan muka-muka jambu ni....I suka muka penjenayah cam muka Jen" kata beliau sambil membetulkan rambut kepuk-kepuknya. En Lumut yang tersentap mendengar ayat penyata tersebut, lalu terus mengeluarkan ayat penyata bahayanya yang berbunyi "I ni kalau bgtau umur pon, takde sapa percaya" kata beliau TETIBAAAA!!!!

Aku hanya seperti boneka ditepi sisi meja..melihat aksi mereka melucah.....lalu,

bersambung!!!! jeng jeng jeng

p/s: ada meeting tetibe.....so, aku bersambung nanti ye!!


20 otak kusut masai serabai:

apis geriqueee a.k.a reporter PROPARAZI berkata...

hadoila..ngah2 sonok bce ble lak da part 2..
nih drama ker telenovela..hahah

myQza berkata...

erk!! erhMmmm...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hahaha~

siot ko~

gay katanya~

hahaha~

Tanpa Nama berkata...

haha.. ye r tu..

chah~ berkata...

hahahhaa.. gay kah mereka? hakhakhak

cik CumeY berkata...

ampesss siot....

tapi aku nak tanyer...

ko ngah puji aku ker tuh??

hahahahaha....

" yer saye suke muke macam penjenayah.."

chotz muke kiut..soo jangan risau..CC x ngorat..hahaha

Hans berkata...

praankk .. haha ..

sYukCurz berkata...

hoit! sila sambung cepat! cilakak tol baru baca da abes sekerat jalan

Seroja Jingga berkata...

sakan lah korang aeh!

Seroja Jingga berkata...

sakan lah korang aeh!

Dino Prince berkata...

thankz sbb kasi nasihat komen kt blog aku..

best gak pengalamn citer ko yg nie..sambung2..nak bace...

chokio_nia berkata...

eh2..lumut kan pompan??pape pon, aku tgu smbgn cte ko..

notso_violet : seindah bunga seri pagi berkata...

lumut ngan cik comey bru tukar jantina ke?

lumut berkata...

ni entry sampah dr chotz..
chotz mak nyah tegar sedunia..haha

chot,
aku sgt suke "brader pizza" tuh...hahahahahahahahahahahahahahahha

cham's berkata...

chotz ko memang syaitan nirajim la beb! potong stim btul HAHAHA :P

beskot berkata...

dorg laki upenye..
gay lak tu..
slame ni ak tertipu la ye..
kakaka..
ayat ko x bley blah r chotz..
haha..

Tanpa Nama berkata...

hahaha..xleh bla statement cc..huahaha..cis

Nurul Harun berkata...

hehehe, seronok. jealous plak. (tiba2)

lovestone berkata...

nak komen sume entry

i'm shin... i'm inesen berkata...

sambung sambung jgn malu malu!!!

tepek gambo pizza tu sekali.. nyum nyum..!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................