dah kurang!!!!!!!!! aiseh!



haihs!

maaf atas kekasaran bahasa gua dalam entry lepas.
gua hampir menjadi hulk bila ati ngah panas
ngan si seekor manusia yang perangai bagai seorang babi!

dah kurang cool gua. aisehmentolaksepakcicak!

Duh!

pe pon...gua cilok sesuatu tadi dari kaknab google time usha blog korang.
mende ni buat hati gua bunga-bunga tanpa sebab.

lama dah tak feel camni.
Haish



8 otak kusut masai serabai:

myQza berkata...

ORAIT! SELAMAT HUJUNG MINGGU!

shahirahkhairudin berkata...

ahaks!!!comel la..untuk makluman bukan ko ye chotz..tapi gambar di bawah tu..

ahaks!!!biadaps punca kuasa dua!!

apan lee berkata...

huishh.kotor baju doe.mengamuk mak budak tu nanti.ehehe.

esok sabtu.yeah!lusa ahad.so yeah!

selamat hujung minggu.

lumut berkata...

comel!!
nak hug haziq buleh??
=)

chotz berkata...

si tedi:
selamat meronggeng di hujung weekend :)

chotz berkata...

shahira:
trimas...umah menum jgn lupa atas khidmat (betul ke aku eja nih) aku ye...miahahha

chotz berkata...

arque:
xpe...mak dia pakai sabun daia..haha

chotz berkata...

lumut:
boleh jek...nk hug aku pon boleh?!

erkkKkK...pasni mesti aku kena terajang ngan blogger yang ramai ngah usha hang...mihahaha

larikkkk

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................