weekend datang lagi

Haihs


Sorry la guys, lately ni aku jarang gila online accept during office hours. Modem aku jahanam coz anak aku tumpahkan susu dia kat modem aku.

So, mendapatttttt.......

Tiada karya hina tuk aku taip walau otak kusut aku ni mencurah idea sedia tuk diketawakan kalian...hanya menekan keyboard ikut rasa jek...

Lama dah aku tak blog walking kat tempat korang. Just sekali-sekala aku curi-curi gak tengok blog korang bila ada kesempatan kat office ni...

Haihs

Modem oh modem
Kenapa engkau lingkup?
Macam mana aku tak lingkup
Anak ko buas sangat...anak ko buas sangat!

Anyway,

Happy Weekend

13 otak kusut masai serabai:

Seroja Jingga berkata...

weekend?..best lah berwekend kat umah..akak nih..keje ni..tapi mcm tak keje...melepak sakan..enjoy da weeknd dude? ini mlam kemane kah arah yang bagus untuk berfoya foya yeah??

chotz berkata...

oh...malam ni xde plan mana-mana accept lepak rumah layan tv jek....coz next week nak pi speedzone...so, weekend ni dok rumah je la.

so, akak keje mana ea? leh mai sana lepak-lepak minum ke during break akak....and for sure akak belanje la...heheheh. boleh?

rAy jR...@...Aliff berkata...

wei ch0tz..ko tahu x bdak kecik ni xbdosa..bapak die yg bdosa sbb suke sgt wat anak tp xjge..hahaha...

ko bli r broadband..leh bwak jln2..owh, aku tahu sbb pe anak ko buas..sbb ko slalu bwak dye g clubbing nie..hahaha

nyway, oct 24th at speedz0ne??..on br0..roger je aku..haha

chotz berkata...

xleh gak pakai broadband ni bro....rumah aku ada 3laptops and 1 pc...sume nak guna tenet...so modem n router adalh amat penting...

huhuhu

ok...jumpa disana....leh lepak apartment aku with my other friends for sambung party...miahahhaha

xoxo

ikanbilis berkata...

takleh repair ka menatang tu?

we need to meet up one day so i can get your playlist =P

malas mau download huahuahuaaaa

cham's berkata...

kalo susu tumpah kat moden sooooo we can call dat modem "modem susuan" la after proses pembatisan right? WAKAKAKA :P

Unknown berkata...

huhu...
sian nyerrr

p.a.k.w.e. berkata...

wah anak tumpahkan susu erk
nie PAKWE balas singgah plak

rAy jR...@...Aliff berkata...

emmm...okay2..pakailah modem..asalkan leh online sudaahh...

pehh..aku igt aku sorg je giler berparty...rupenye mamat ni lgi kepala...l0ve ya babey..haha..

ko ckp je lpak mne..aku f0llow je br0..hahaha...bdget cnfrm je aku dtg..hahaha..

yoro okino berkata...

uishhh sian modem ko
huhuh

hud hud berkata...

hehe so comel lah ur son :P u pegi speedzone? yeah see u there! LOL :))

chotz berkata...

ikanbilis:
boleh jek...

cham's:
hahahaha
ada gak ea camtu?

tengku fir:
tulah pasal...malas gila nk pi lawyat beli modem baru...

chotz berkata...

ray:
ah ko...sembang lah! gua no hal beb...
jumpa disana

yoro:
tulah...sayu jek hati

huda:
pergi....jumpa disana

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................