melalak bagai hanjing sengal kena sunat


hahaha...sorry, td aku pi karaoke la.....release tension coz penangan monday blues di office td...

harap maaf ye, the video was taken by my friend with my hp and dia mmg buta iphone...so, gelap gulita n tonggang terbalik dunia video ni...hahaha

p/s: my story yang nk share from last saturday still stay in draft...just matter serius gila bai nk type...so, let it be lah kat situ dlu...sok lusa aku publish k..anyway, an usual, fotolog and video post adalah jalan mudah for update the blog kan...hehehe,

pemalas chot!

p/s2: by the way, sorry about the watermark...again!!! xbeli converter yang full version. just download the converter frm the tenet.

oh, bg mereka yang bertanya siapakah yang menlalak disegala video tersebut, yeah...aku yang melalak feeling bagus...n erkkKkK, tak perlu be so sarcastic la ye...heheheh. diam sudah!

11 otak kusut masai serabai:

nizam baharin berkata...

ni baru suara kau.. sbb ada sumbang kit.. ahahhahaha<---maksud dia GURAU or MAIN2 :P

chotz berkata...

nizam:
hhahahahahhaharemjadahhang...

barang aku jgn lupa bai....nti aku inform lagi the time hang da nk balik sni k..

a.t.O.k. berkata...

hoh.sejibik cm afgan ouh.hoho.ok.aku nak eskrem coklat baskin n robin lpas nih.pnat puji ni weh.

Adam Arjuna berkata...

hahaha...

aku setuju part yg "pemalas chot!" tu...

wakakak...

mudx berkata...

"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell DON'T deserve me at my best..."

grammatical error :P

chotz berkata...

mudx: yeah...i know n thanks for the reminder :)
it just matter yang menandakan ada org yang prihatin...hehehe

Seroja Jingga berkata...

akak suka beno tajuk entry ni..
tengah imagine..macmane rupa
hanjing sengal kene sunat nih!

chotz berkata...

kak seroja:
hahahaha...
bahaya kak imagine this thing...kalu org puasa, blh batal pose...hahaha

RAWNA berkata...

hohoho
boleh tahan la.....

Tanpa Nama berkata...

bro...ape tajuk lagu ni?

Amir Hazwan berkata...

machonya suara. *cair* la sangat

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................