muka poyo aku...

Actually, been lately ni...aku terlalu overload with job tasks aku di office.

Agak terhad tuk aku meng'update'kan otakkusut ni...

So, just for update purpose, aku ngan POYOnya menampal muka latest sengal aku di page ni.

Because entry tampal gambar yang paling senang and cepat dibuat..huhu (malas mode)

Manalah tau...kalau aku hilang ke, boleh lah korang sume cari aku ye..

Hehehe...

POYO siot ko ni...Bodoh chotz.

4 otak kusut masai serabai:

Tanpa Nama berkata...

wow...chot ni seorang yang cute..hehehe
boleh i jadi ur gf?

fahruzzaman.Ismail berkata...

smart...nnt kalu aku nk wat photography shoot cr kau la jd model.hahahaha

chotz berkata...

hahahaha...gilo lah hang! kalu mende masyuk...ok jek. mata aku dah ada tanda $$ nih..hehehe

Tanpa Nama berkata...

hang umoq bapa wei?? muka cam budak pas SPM ja

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................