seperti mau mati wooOoOo

Damn! I'm still struggling with my otak yang barai nih. Ilham dan idea tak kunjung tiba. Dunhill 14 yang baru beli tadi dah 1/2 darinya menjadi abu dan racun dalam badan aku. Hurmmm... Mengeluh. Haiiii....Letih dan penat memaksa sistem akal pemikiran aku dibahagian kanan , utk lebih creative lagi. Tapi hasilnya?. Hampa. Kadang-kadang aku rasa ingin lenyap je dari muka bumi nih. Bukan beerti aku jemu tuk hidup, tapi ikhlas aku nyatakan yang aku masih mencari makna hidup aku.

Aku congak tambah, tolak, darab dan bahagi....hampir 4 tahun aku hidup tanpa awek. Hee, pelik kan bukan bunyinye?! Tapi itulah kenyataan yang ramai xtahu. Ini bukan beerti aku gay. Dan aku mmg bukan gay! Hanya luka lama belum sembuh sepenuhnya dan sakitnya masih terasa.

Tipu lah if aku cakap sepanjang 4 tahun ni aku takde minat kat sapa-sapa. Ada mmg ada, tapi mereka yang tak berminat ngan aku. Atau aku yang terlalu pilih bulu??!! ErkKkkK...mungkin! Dan mmg kita berhak tuk memilih ngan sapa yang kita nk berkawan atau berkasih. So, biarlah masa yang tentukan hati aku ni longlai di tangan gadis yang mana. Cewah, jiwang karat lah plak...Bodo betol la chot ni.

Tapi terpikir gak aku, andai ajal menjemput aku sebelum jodoh kunjung tiba, aku rehda atas ketentuannya. Cuma kempunan untuk ada zuriat, penyambung doa di alam sana.

7 otak kusut masai serabai:

Tanpa Nama berkata...

alemak katak...boleh caya ke bro yang hang ni single? muka cam player jek...hehehehe

\(^o^)/ ~eryna^teruterubozu~ berkata...

hukkkhukkk.... weh dlm 4 taun nih ade mnta spa ekk?....hooohhoho... x shareee ngan aku.....
jgn aku sudaaaaa chotttt'...wawkkkwkakak


:)
yeah...aku akn rajin conteng-conteng dlm blog ko nih..... adioooossss

\(^o^)/ eryna_teruterubozu

chotz berkata...

hahahha...sape lah yang aku minat ku ea? hmaybe antaranya hang kot...huhuh

ayieq berkata...

oh well, im single as well. lol. and its suck sometimes.

Lady.ATH.3 berkata...

papi chulo!
Lovin' 'em layout freaking mucho!
ur freaking talented dude, proud of ya!

chotz berkata...

ayieq: muahahaha...boleh buat 'alone' fan club nih.

athreen: thanks babe...it my time 4 checkin urs plak...huhuhu

faezah erina berkata...

oh, u still single? are you sure? im doubt about it..u one of the kind yang good looking, but then single? 4 years being single? frankly say im shocked! good luck then for the cupid love. anyway, im waiting for ur new entries, love all the words u r using and yes, it sooooo u. i can see the other side of u dear

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................