dia berlagak jadi dewa jodoh @ cupid aku

Aku masih survive. Bersyukur buat pertama kalinya for today. Tiada puji pujian atau makian yang menemplak telinga capang aku. Hari isnin aku masih dianggap suci dari noda yang boleh jadikan aku dalam blues :)

Medan tempur aka management meeting td agak membuatkan sistem penghadaman aku menyanyikan lagu Meet Uncle Hussin versi suara kepit yang tak sampai nak tarik.Otak memproses pemikiran aku agar selogkar pantry sementara tunggu waktu break. Niat ke pantry terbantut bila mata aku tertumpu blinking frm MSN. Oh, si Is (member aku) buzz aku. Maybe penting ni coz agak lama dia bertapa tanpa khabar berita or atleast mengutuk aku.

Cis, aku ingatkan penting sangat la. Rupanya dia cuba menjadi dewa jodoh aku. Erm, actually aku ada menaruh hati dkt sorg awek ni. Dalam Facebook. Hanya Is je tau pasal hati bunga-bunga aku ni pada dia. Ntah la, setiap hati aku mesti kena tengok page dia. Atleast sekali. Tanpa tegur. Tanpa buat apa-apa yang menarik perhatian dia. Yeah, LOSER bukan?! and maybe dia tak pernah tau akan kewujudan manusia ganjil bernama chotz. Huhuhu. Pelik bukan. Tapi itulah kenyataannya. Berikut adalah percubaan nya tuk menjawat tittle dewa jodoh aku, (maaf, email address di tapis utk hal keselamatan sejagat):

Sampai skg ni, aku tak tak tahu sama ada dewa jodoh part time aku ni bebetul post url blog aku ni pada Qilash ni or not. Aku takde telur nk jenguk page dia after that. Bacul!. Andai benar, malu aku bukan kepayang beb dgn dia. Biarlah menjadi misteri sehingga esok hari dikala aku mengendap page dia.

Aku mmg agak sukar tuk terjatuh atau menjatuhkan hati aku pada kaum hawa ni. Susah aku untuk aku berjiwa bunga-bunga cam yang berlaku pada awek ni. Bila dah terusik pada seseorang tu, aku mmg jadi camni. Begitu bercanggah dari aku yang kebiasaannya. Bukan berlakun or menyamar, ANGAU maybe?! Aku terima perkataan tu. Takut nak tegur, hanya mampu memandang dari jauh. Maybe tak cukup hebat or lemah tenaga dalaman dalam bidang mengayat ni. Antara kelemahan aku. Patut mencari sifu. Dan jiwa bunga-bunga ni menandakan aku masih normal. Bersyukur tuk kali keduanya :)

12 otak kusut masai serabai:

ajai berkata...

apa la bro...menyerah kalah sebelum berperang? berjuang la hingga ke titisan akhir..hehehe

chotz berkata...

hahahaha...doakan aku berjaya

Tanpa Nama berkata...

jadi lah anak jantan beb. berani mati. apa salahnye tegur? xrugi pe2 pon

faezah erina berkata...

chot...hang falling in love?! wow..dunia kiamat? i thought that bitch...what she's name? damn aku lupa...so called siti nurhaliza collage tu made urself turn off with love. so, who is Qilash by the way? need my help? i can be ur extra cupid, papi? mau?? heeee...

faezah erina berkata...

by the way....thumbs up for ur bahasa now. cam xcaya je ko yang writing all this cute craps. bravo papi :P

Tanpa Nama berkata...

so, apa cite pasal girl tu? dia tengok ke blog ni? ngorat je la dia...amik risiko

chotz berkata...

hahahaha....no comment

Tanpa Nama berkata...

fuck u!

Shark Dean berkata...

huhuhu camtu ke?
ngee..cepat laaa ngorat.
hope to hear good news from her.

;)

Tanpa Nama berkata...

hahaha....i donno, frankly say that ive blocked her frm my FB, and top of it, i donno that she read my blog or not. so...just leave it to the takdir aight?!...miahahahah

Tanpa Nama berkata...

kelakar la cite nih

Is berkata...

kelakar tu elok beb.. jgn marah2 dah ler..

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................