rindu

rindu pada masa lalu


rindu pada kenangan

rindu pada teman dan blog, kini takkan pernah sama dengan waktu itu yang terus berlalu.

kau pernah bahagiakan aku, dan aku hargai itu.

6 otak kusut masai serabai:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Aku rindu kau juga Chotz. :'(

aRe_La berkata...

rindu jugak~!!!

me vs me berkata...

fuh..

__✿HARISA✿__ berkata...

lepaskan yang berlalu, hadirkan yang baru.

aRe_La berkata...

AKU RINDUKAN ENTRY2 KO.. :(
MANA MENGHILANG?

ELFarahin berkata...

JOIN yuk! Ajak geng-2 sekali... :D

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/07/1st-segmen-by-elfarahin.html

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................