cinta aku SATU

cinta mmg sakit
tapi hakikatnye cinta tu indah

knape manusia itu ingin bercinta?
krana hakikatnya cinta itu mmbunuh

aku bkn tuhan yg boleh menentukan cinta seseorng,
sedangkan adam dipisahkan dengan kekasihnye hawa,

aku bkn tuhan nk mengampuni dosa2 kau, cinta....
tapi, sedarlah, cinta kurnian tuhan akan sentiasa abadi..

walaupun aku sedar, aku xbermakna terhadap diri kau,
tapi, ingat, aku sentiase berdoa terhadap kebahagiaan kau..

cinta bukan semacam ayat2 indah puisi seseorg,
tapi ingat, bukan semua cinta datangnya dari individu yg tau bermadah.

madah cuma kiasan bahasa cinta,
tapi kiasan bahasa cinta sebenar, dalam diri sendiri..

aku akn sentiase mengharapkan kau ada dsisi ku..
slamanya..
walaupun aku sedar, aku xsempurna,
dan aku bkn serpihan dari cinta kau..

kau sayangilah die..
cintai die..

bile xada cinta lagi antara kau dan dia,
datang kpd aku..
aku slalu inginkan kau...

ingat...
cinta aku bukan beribu..
cinta aku satu..

kamu..

13 otak kusut masai serabai:

Zack Azrin berkata...

ish3...mcm sedey jew...relax erk....senyummmmm....hek3...

senandung semalam berkata...

sebijik seprti feeling sye skarang kt sumone tuh..
waaaaa

avegalion berkata...

so pure...

aku tak penah salahkan cinta atas kekecewaan..
kerana cinta aku beri sejujurnye...


may i join the club?
broken hearted club...

Hans berkata...

jiwang3 !

Tanpa Nama berkata...

Bertuahnye that person

fatimah berkata...

sukar mengahadap cinta,
sukar lagi tak diendahkan cinta.
suka memberi cinta,
suka lagi menerima cinta.
terkadang trasa dipermainkan cinta,
hakikatnya cinta sentiasa bersama.tiada pangkat.tiada syarat.hanya amanat!

LUMUT berkata...

kalau betul cinta itu bukan utk aku..bawakan dia pergi jauh...

dan akhirnya Tuhan bawak dia jauh...

sehingga akhirnya aku takut pada cinta.

dem manusia

aRe_La berkata...

Nothing's Gonna Change My Love For You~~

hahahahahah :)

TSYA'Z (~_^) berkata...

owh....sanggup eh awk...menanti sesuatu yg x pasti???

sanggup memnuggu dia single lagi??? hurm...

Tanpa Nama berkata...

bagai kekasih yang tak dianggap
seperti kertas-kertas yang beterbangan...

me,
noname

Zaki berkata...

puisi begitu menangkap rasa jauh di kalbu...

eleanor berkata...

who would have thought...

*hye fatimah!hahaha

si ngokngek berkata...

feeling lar pulak

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................